Gå til innhold
Andreas 155 Østvang

Gassdempere til panser 534kr pr.stykk?

Anbefalte innlegg

Er dette en fornuftig pris?

Jeg bestilte de på mekonomen i stad, men så kom jeg til å tanke på at jeg må ha to stk altså 1068kr.

Jeg vil ikke dra på biltema der de koster 159 pr stk.

Noen som vet ca priser på gassdempere til panser til en AR 155?

Andreas

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dette en fornuftig pris?

Jeg bestilte de på mekonomen i stad, men så kom jeg til å tanke på at jeg må ha to stk altså 1068kr.

Jeg vil ikke dra på biltema der de koster 159 pr stk.

Andreas

Biltema-varianten kan du altså kjøpe 3 sett av for det de koster på Mekonomen og enda kjøpe ei flaske rødvin .... Jeg hadde tatt sjansen, dersom dimensjon og løfteevne er omtrent det samme.

Dette er et produkt hvor prisen avgjøres av hvor mange du kjøper - Biltema kjøper garantert maaaange flere fra produsenten enn Mekonomen...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

...og er du redd for hva medalfister sier om blåhvite komponenter i motorrommet kan du enten pelle av klistermerkene eller lakkere over ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

:) Pssst! Biltemas priser forteller ikke om kvalitet ctr. evt. manglende kvalitet. Husk at Biltema er en gigant-kjede; der andre småbutikker bestiller 10 stykk av et produkt der bestiller Biltema 1000 stk. Biltema presser pris til vår (forbrukernes) fordel.

Støtter forøvrig tanken om å skjule sine billig-kjøp ved å male over Biltema-merket og printe ut Alfa-logoen og lime denne over; vips ... så fikk et billigprodukt kvalitetens skjær over seg .... ::) Kødder ........

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke glem at mye av det som biltema selger også er SØPPEL!

Veldig mye som er utrlig skralt.

Brukte noen tusen der iløpet av russetida som gikk til russebilen, og da fant vi ut at det er temmelig mye der som holder dårlig kvalitet. Men selvfølgelig, de kjøper jo store kvanta og kan selge mye veldig billig. Men jeg er ALLTD skeptisk til ting som blir kjøpt der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Handlet fra biltema i dag men de var akkurat 3mm for lange, må bytte i morgen til noen kortere.

Ser dumt ut når pansere stor 90grader opp-

Men ellers så det ut til å være helt greie!

Andreas

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Biltema dempere fungerte dårlig gitt, enten for korte og feil feste eller for lange!

Så da vet jeg ikke hva jeg gjør.

Noen ideer?

Og Vindusviskere til min 155 må jeg faktisk kjøpe hele armen. Noen som har vært borti det? Noen av fetsene til gummin har ryki og dermed må jeg kjøpe hele armen, det er vel ikke fornuftig.

Andreas

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Biltema dempere fungerte dårlig gitt, enten for korte og feil feste eller for lange!

Noen ideer?

Og Vindusviskere til min 155 må jeg faktisk kjøpe hele armen. Noen som har vært borti det? Noen av fetsene til gummin har ryki og dermed må jeg kjøpe hele armen, det er vel ikke fornuftig.

Andreas

Har samme viskeropplegg på min. Her er det meningen og bare skifte gummien,men hvis festene er knekt må du vel ha ny arm.

Du kan da kjøpe enten make som du har eller en arm med vanlig visker på. Betalte selv 30-40 pund for den ene armen av den typen som kun gummien byttes. Foretrekker selv den sistnevnte da det ser finere ut en slik vanlig visker.

Dette var da pris fra EB-spares i england, seff orginaldel.

:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen ideer?

Kanskje litt vilt, men. En Montrealeier har fått fylt demperne til bakluka opp igjen med gass og trykksatt etter at de var blitt helt slappe. Dette var i Australia tror jeg, men det er kanskje mylig å få gjort noe tilsvarende i Norge/Sverige?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...