Gå til innhold
Uhu

Folk tar helt feil.......

Anbefalte innlegg

Nå har det skjedd igjen, fin Bmw du har sier folk, ja bortsett fra at det er en Alfa Romeo så sier jeg, da er den ikke like spennende.... Vet ikke helt om jeg skal tolke det positivt ? Flere som er så heldige å ha en Bmw Alfa Romeo.......

Jeg jo vurdert å bygge om til bmw bakstilling, men så lenge bakakslingen er iorden får det bare være som det er, enn så lenge får den være mest alfa romeo på godt og vondt, så siden kan jeg heller si delvis når en eller annen igjen tar feil !

Heldigvis kaller man Alfa for Bmw, Fiat blir jo gjærne kalt Lada, Alfa blir hedret og Fiat blir rakket ned på. Leve uvitenheten !!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk et spørsmål her en dag om bilen min var en Skoda... Da ble jeg skikkelig lei meg :'( :D

Den har jeg dessverre hørt ett par ganger jeg også. En gang med min Alfasud og en gang med min 156 sw.

Ligner den sånn på skoda Octavia'n ?  :-\

Det med sud'n skjønnte jeg ikke i det hele tatt. :o::)

Det kan jo hende at de bare er missunnelige, for at noen kjører noe som er morsomt å kjøre. ;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis en ser på merket i panseret med et kjapt blikk kommer det i kategorien "rund greie, svart sirkel og no' krummelurer inni" - ignorer bilen rundt og du har en Skoda, Alfa Romeo eller BMW.

;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har flere ganger blitt spurt hva slags bil jeg har, av folk som står og ser lenge på bilen HALLO,,, Emblemene er jo ikke så små  ::)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da jeg kjørte 156'en var det en fyr på jobben som lurte på om det var en Skoda jeg kjørte.

Nei, det er en Alfa Romeo svarte jeg. "åhh.. før lagde de biler som så sportslige ut" kom det

som et litt tankefullt svar. Grunnen til at han trodde det var en Skoda var fordi logoen

var så lik.

Jaha sa jeg og tenkte fyren var en tulling.  ;D Får legge til at han sa det i fullt alvår og han har

definitivt ikke sa det fordi det ikke skulle være en "ekte" Alfa. Det er nok han lykkelig

uvitende om at enkelte ville hevdet. ;)

(men han kjører Toyota Corolla til daglig, så man kan vel ikke forvente så mye mer)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De er jo ikke så ulik uansett så..

på samme måte som at bilen deres ikke er så ulik en audi 80 avant mener du?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De er jo ikke så ulik uansett så..

på samme måte som at bilen deres ikke er så ulik en audi 80 avant mener du?

Jepp :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opel-svogeren min trodde jeg hadde en Auda Ur-Quattro.

Tja...kantete 70-80-talls coupe-boks med to dører og god-brumming fra motoren. Kunne vært verre.

Passat for eksempel...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her om dagen så opplevde jeg at noen spurte meg om Sportwagonen min var en Crosswagon!!! Joda, den er høy, men SÅ høy???  ;)

Så folk mikser ikke bare Alfa med andre merker - de blander de forskjellige alfamodellene også...  ::)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her om dagen så opplevde jeg at noen spurte meg om Sportwagonen min var en Crosswagon!!! Joda, den er høy, men SÅ høy???  ;)

Da er det kun en ting å gjøre! 8)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som trodde GTV6'n var en passat også så..

;D

passat-b2-CRW_1492_RT8.jpg

aaa.jpg

Det må jo være en av de største fornærmelsene man kan få slengt i trynet når man kjører rundt i en herlig klassiker :-\

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...