Gå til innhold
staled

Bilder fra Lånke 20. mai og Ringen 1. mai

Anbefalte innlegg

Siden det er juni og jeg har noen timer til overs så har jeg endelig fått ut finger'n og lagt ut et par bilder.

Bildene fra Lånke finns her og bildene fra Nordschleife fins her

De beste bildene er forresten sendt til Alfanytt, så de blir ikke lagt ut før til høsten. Litt surt, siden det er et par sjiitlæne (skru på trønderdialekten her) bilder, men sånn er livet ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når jeg ser bildene fra Ringen så får jeg "rykninger i gassmuskelen", det var en kjempetur enkelt og greit. Dessuden var adle svingane lette.

-Øivind 8)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fine bilder både fra Ringen og Lånke! Du fikk det til å se ut som den 911'en på Lånke hadde permanent flamme ut fra eksosen.  ;D Alltid gøy med bilder fra ringen forøvrig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du fikk det til å se ut som den 911'en på Lånke hadde permanent flamme ut fra eksosen. 

Den hadde det.  Når han slapp opp gassen sto flammene ut av pottene i et drøyt sekund. :o Snodige greier. RUF har tydeligvis afterburnere på option-lista ;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

RUF har tydeligvis afterburnere på option-lista ;D

Synd vi ikke hadde med grillmat på Lånke den dagen, hadde vært en fin, fin anledning til å fått i seg noen pølser ;D

Men for all del...det var bra skyv på langstrekket men den kjørte ikke fra BMW'n (med Kawa-motor), ble vel etter min

husk innhentet etter et par runder.

-Øivind 8)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du fikk det til å se ut som den 911'en på Lånke hadde permanent flamme ut fra eksosen. 

Den hadde det.  Når han slapp opp gassen sto flammene ut av pottene i et drøyt sekund. :o Snodige greier. RUF har tydeligvis afterburnere på option-lista ;D

Neida, afterburner kommer med på kjøpet:  klypene for å feste en pølse bak hver potte er derimot ekstrautstyr.  Kokken anbefaler en dæsj Castrol i bensinen for den rette smaken.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...