Gå til innhold
Kallle

Får ikke tak i klips, hvordan feste sideskjørt? Lime?

Anbefalte innlegg

Får ikke tak i klips til sideskjørt til 33'n. har noen klips så holder seg sånn halveis oppe. Men hvordan skal jeg feste det skikkelig? Finnes det noe lim som tåler fukt og drit?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

faktisk så er noen av klipsa på Alfa de samme som volkswagen. gå til en slik forhandler, de har kanskje :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

faktisk så er noen av klipsa på Alfa de samme som volkswagen. gå til en slik forhandler, de har kanskje :)

Hadde ikke. noen forslag?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vett at de dere styling homsene bruker en lim til og lime fast stylingen sinn med. Den skal vistnokk være meget sterk. Vett ikke helt hva limen heter eller hvor en kan få tak i dette. Hva med å hørre med et karrosseri verksted? de har sikkert tips om dette samt eventuelt om en sånn lim.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

..bare sørg for at det er helt rent der du skal lime!!

og vil du være helt sikker på at det skal henge, bruker du primer til Sikaflexen også...

Alle våre vindskjermer der jeg jobber blir limt med Simson eller Sikaflex, og det henger som F... !

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

..bare sørg for at det er helt rent der du skal lime!!

og vil du være helt sikker på at det skal henge, bruker du primer til Sikaflexen også...

Alle våre vindskjermer der jeg jobber blir limt med Simson eller Sikaflex, og det henger som F... !

Supert, har halvparten av alle fester så med det limed skal det vel henge på plass. Er ikke intr i at de skal dette av nå som jeg har brukt mye tid på å lage ny bakpart i glassfiber.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...