Gå til innhold
Gjest bjarnere

forgassere

Anbefalte innlegg

Hei folkens!

Jeg er på jakt etter 2stk doble Weber eller Dell Orto uten wiretrekk, altså for stag. Må fungere uten fusk og tomgangsproblem.

Har du et par liggende, så hører jeg gjerne fra deg.

Du når meg med PM, e-post, eller ring 73922384.

Det er forresten meldt godvær og DU kan hjelpe meg og å kjøre spider uten fusk og faen.

Grappa

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har et par Solex 40 ADDHE som kun er brukt en sommer. Hadde de på en 2002 og de fungerte perfekt på den. Mener å huske at de har samme monteringsmål som Weber ?

Har også trakter og filtere til dem. De ble renset og har ligget pent lagret siden jeg brukte dem for 7-8 år siden (ser ut som de er nye).

Har en GTV6 som trenger en totaloverhaling og kan gjerne bytte i deler til den om du (eller noen andre) kan bruke dem.

Jeg kan kontaktes på mail  [email protected] 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres bra ut, ettersom Webrene som jeg har fått ikke fungerte noe særlig. Ring meg så kan vi snakkes om bytte/penger.

Står Solex på fra før, og jeg er ikke spesiellt glad i dem, men bedre med fungernde Solex enn råtne av andre sorter.

Tlf. 73922384/47384980

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...