Gå til innhold
Eriksson

Plastikk lister på GTV 116, hvordan ta av disse

Anbefalte innlegg

Yes vi er i godt i gang med og demontere GTVen!

Jeg lurer på hvordan man får tatt av disse plastikk listene (pyntelister) som er montert på døra, skjermen og bak B stolpen?

Alle henvendelser motas med stor takk!   :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke gjort det selv, men en oppretter som gjorde jobben for meg, demonterte innertrekkene, og dyttet klipsene forsiktig ut innenfra. Ødela ikke et eneste klips.

Lykke til!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke gjort det selv, men en oppretter som gjorde jobben for meg, demonterte innertrekkene, og dyttet klipsene forsiktig ut innenfra. Ødela ikke et eneste klips.

Lykke til!

Jeg har gjort det, og kan bekrefte at en må demontere trekkene og dytte ut klipsene innenfra  ;)

So

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har også tatt av disse gummilstene utvendig uten å ta av trekket på innsida. Trikset er å løfte lista loddrett og smette den av i øverkant, men vær meget forsiktig - dette krever håndlag. Tar du for hardt i er løpet kjørt og nye klips må til. Bruk en plastbelagt tynn gjenstand for å vippe lista av for å unngå lakkskade. Lykke til

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet hvor slike lister kan skaffes?

Det ser ikke ut til at Highwood Alfa eller IAP kan skaffe  :-\

Tips mottas med stor takk ;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det listene oppe langs sidene på dørene du er ute etter? Du mangler disse? Det enkleste er nok å skaffe brukte, har kjøpt noen deler fra en danske som har en GTV6 til hugging - ellers har garantert "gtvince" i england disse.

Skal du ha helt nye har Don Ivers kontakt med et tysk firma som muligens skal ha...... det er IKKE enkelt å skaffe nye deler til GTV-116 - vi har trålet det meste av markedet siste året ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det listene oppe langs sidene på dørene du er ute etter? Du mangler disse? Det enkleste er nok å skaffe brukte, har kjøpt noen deler fra en danske som har en GTV6 til hugging - ellers har garantert "gtvince" i england disse.

Jepp, jeg mangler de listene på sidene av dørene og på forskjermene. Den lille lista på bakskjermene har jeg selv.

Jeg mener da de listene som går i nedre halvdel av døra, disse listene som skiller mellom to farger på to-fargede GTV6'er....

Skal høre med dansken om han har noe, takk for tips  :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...