Gå til innhold
Gjest AlfaArneB

gliset med 235/40-18 Zender sommer hjul

Anbefalte innlegg

Burde senkes?Nei..det var vi iiiikke sett ;D

Ser veldig veldig pent ut med 18",det fortjener 159 værtfall.Hvordan er det å kjøre med 235-dekk?Sporete?Funker ok?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tøffe felger. Lurer også på hvordan den er å kjøre med 235 dekk. Mine 215 dekk føles helt perfekt.

Spørsmålet om senking støtter jeg ikke. Alfa 159 er ingen racerbil såfremst du ikke bestiller V6'ern. Bilen heller mer mot komfort enn mot sport. Jeg senket min 147 og fikk stivere fjæring. Helt riktig til 147, helt feil til 159.

Kristerp

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tøffe felger. Lurer også på hvordan den er å kjøre med 235 dekk. Mine 215 dekk føles helt perfekt.

Spørsmålet om senking støtter jeg ikke. Alfa 159 er ingen racerbil såfremst du ikke bestiller V6'ern. Bilen heller mer mot komfort enn mot sport. Jeg senket min 147 og fikk stivere fjæring. Helt riktig til 147, helt feil til 159.

Kristerp

Takk!!

Ja, jeg er enig, blir nok ikke senking på meg(selv om jeg har lit lyst da...),

bilen ligger mer en godt nok på veien nå, og motorvei kjøring er en drøm.

235 går veldig bra, faktisk mindre sporing en på 225 som jeg har på vinter hjulene. Noe støy er det jo, men ikke noe plagsomt, men det kommer vel mer av 40dim. Neste gang blir det 235/45, men det koster en god del mer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...