Gå til innhold
159

Har tyske AutoBild noen gang kåret en italiener til vinner???

Anbefalte innlegg

Nok en gang kommer en italiener på sisteplass i test i tyske AutoBild. Denne gang er det Alfa 159 Sportwagon diesel som taper mot Audi A4 og Vlvo V50. Sist tapte Grande Punto mot nesten alt av småbiler? Trodde lenge det var meg som var naiv i mitt syn på italienske biler...men nå lurer jeg på om tyske bilblader må få frem sine i en hver anledning???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Svaret er nok nei på ditt sp.mål.. Har du stoppa bestillingen av 159 nå, og bestilt A4? ;D

RuneW

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jepp, eller evt. über-patriotisme

tipper sist nevte der ja. Er jo nesten likt her. Alfa? hø rustgreiene der neitakk arh at folk kan være så satans sta og dustete

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tipper sist nevte der ja. Er jo nesten likt her. Alfa? hø rustgreiene der neitakk arh at folk kan være så satans sta og dustete

Hehe...ja du sier noe.....men dette forumet er vel kanskje det største eksempelet på über-patriotisme, og vi her inne er vel ganske sta ang hva som er de beste bilene. Audi? hø, sjeleløse driten der, nei takk ;)  :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Avbestilling??? Har i allefall kjøpt mitt siste AutoBild - nå tyvleser jeg det heretter på Narvesen!!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

men når man har som yrke å bedømme biler, burde det jo uansett bli rettferdig, uansett hvor mye nazi eller kommunist man er! t.o.m JEG hadde jo gjort det!  :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe...ja du sier noe.....men dette forumet er vel kanskje det største eksempelet på über-patriotisme, og vi her inne er vel ganske sta ang hva som er de beste bilene. Audi? hø, sjeleløse driten der, nei takk ;)  :D

Ja vi Alfister blir ofte sett på som ekstremt sære folk. Enkelte her inne (skal ikke nevne navn) er UTROLIGT sta når det kommer til andre merker en Alfa / Italienske kjøretøy. Jeg er faktisk ganske åpen på det meste, er som sagt glad i gamle bimmere en nyere E46 M3 er vell det peneste fra dem på den "nye" fronten. Enkelte her inne er mer eller mindre helt idiot mot annet en Alfa. Jeg ser på meg selv som meget kresen i forholdt til andre "normale" folk. Volvo og Audi samt en del Honda, civic osv er typiske merker/biler jeg hater (spesielt folka som kjører dem). Men jeg har ingenting imot å anbefale en Toyota camry til en av kompisene mine som har 0 peiling på bil. For og eie en alfa av den litt mere gamle slaget, så må en være interisert i bil og ha tid til og lære, fikse og stelle med bilen, med mindre en driter penger og har råd til og sende den på verksted. Hvordan Alfa er kvalitetsmessigt er jeg faktisk ikke helt sikker på da jeg ikke har eid en nyere Alfa. Men blir utroligt spennende og få GTV3.0 på veien med alt som er å bytte, byttet, og se hvordan den holder seg under min varetekt. Vil mer eller mindre tro at jeg ikke kommer til og få noe store problemer med den bilen fra den dagen den kommer på veien igjen, og jeg håper jeg får mange mange mil i den rundt om i Europa. Vett ikke hvor mange her inne som har kjørt en 116 som ny? For jeg regner med at det er stor forskjell på de som har blitt fint behandlet helt til i dag og det den en gang var som ny?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De siste to gangene har jeg vært sikker på at det ikke skulle bli Alfa. Først hadde vi bestemt oss for en Volvo V70 og har vel nesten aldri blitt så fornøyd som da jeg skrev under kontrakten på en Sportwagon 2004 modell. Så skulle vi ha BMW X3 eller BabyJag i år - men nå er jeg om mulig enda mere fornøyd mens jeg venter på 159SW`n... :) Så vi prøver da andre merker - men følelsen av å kjøre/eie Alfa er det ingen andre som slår - for ikke snakke om gleden hver dag!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De siste to gangene har jeg vært sikker på at det ikke skulle bli Alfa. Først hadde vi bestemt oss for en Volvo V70 og har vel nesten aldri blitt så fornøyd som da jeg skrev under kontrakten på en Sportwagon 2004 modell. Så skulle vi ha BMW X3 eller BabyJag i år - men nå er jeg om mulig enda mere fornøyd mens jeg venter på 159SW`n... :) Så vi prøver da andre merker - men følelsen av å kjøre/eie Alfa er det ingen andre som slår - for ikke snakke om gleden hver dag!!!

Prøvde litt forskjellig denne gangen jeg også men da prøveturen i 159SW var gjennomfør var ikke valget vanskelig. ;D

Øivind H

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Måtte bare være med på dette hjertesukket(mildt uttrykt)

Må si meg helt enig!! ,her lukter det korrupsjon lang vei!!!!! >:(

F.eks i Auto Motor og Sport(svensk utgave)der de hadde den store felleseuropeiske undersøkelsen av masse biler i dette segmentet.Der kom 159 desidert best ut i ALT av kjøreegenskaper,sågar Knuste den pug.407 i den ene øvelsen med 84km/t mot 68km/t,altså nesten 20km/t i forskjell!!!.Allikevel kom 159 bak 407 på grunn av pisseting!! :o :o Selvsagt med BMV og Mercedes i toppen >:(

Dette minner mest om NAZI OL i Berlin i 1936!!!!

Så jeg må bare være enig i det andre har nevnt tidligere,det er visse blader som er så useriøse at de er kjøpt for siste gang her i huset også!!

Var og hentet min nye 159 mafiasorte sportwagon den 1.juni,og da kunne selgeren fortelle at det var en kar innom og prøvde en 159 dagen før ,han hadde handlet seg en Audi a4 sportline 14 dager tidligere, den skulle nå selges/byttes inn, for han skulle ha en 159 ;D.

Ha en fin dag ;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...