Gå til innhold
Peab

KKK møte Oslo regionen

Anbefalte innlegg

KKK = Kontrollenheter, kaker og kaffe. Møte blant EFI interesserte Alfister.

Forslag fra Einar:

Vi kan benytte Herreavdelingen på Follo Bilberging Viking på Nesset. Der har vi whiteboard, flipover, bra med bord og stoler osv.

Dessuten en Bosch ESItronic tester for kontrollenheter av ymse slag. Dette er et hobbyverksted i drømmeklassen!

Men om noen av dere har fisfornemme kaffevaner, så ta med din espresso-GT maskin. Den som hører til der er ikke pakka ut ennå. Vi går på pulverkaffe.

Tilgjengelig er også en god del bakgrunnsstoff mellom permer, bukspretta kontrollenheter og annet knask. Det hadde vært gildt om du Peab kunne stilt med MS og PC-program for tuning for demo.

Jeg stiller gjerne med MS + PC og kan vise litt om hvordan dette funker i praksis. For min del passer de fleste dagene i de neste to ukene helt greit. Er det noen fler som er interesert ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott Peab! Så går det an å se et ferdig prosjekt. (Blir sånne prosjekt helt ferdig?)

Det blir vel alltid litt leting etter enda litt mer. :D

Fra 12/6 skal vi på kurs hos Tida Metal Workshop, så den uka passer ikke.

Og 8/6 har vi et annet klubbmøte der.

Men det er jo fortsatt mange muligheter. Jeg skal ikke noe sted nå i Pinsen heller.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulking, tredagers, sykebarn uansett: meld dato og sted så jeg kan møte i denne eksklusive foreningen (har Gaggia Classic Coffe med kvern.....)

og kanskje løse et par verdens problemer (under panseret)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...