Gå til innhold
Freitag

Omega Olje

Anbefalte innlegg

Omega er bra saker!

Fornøyd? ;)

Slett ikke:-) Hvor bra? Bedre enn...hva? Hvilken erfaring har du? Er det bare et gammalt jungelord? Hvis meg noe håndfast, tester, hva du vil...

F:.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja, de dataene som er oppgitt er ganske mangelfulle, slik som viskositetsindeks, andel av syntetisk olje, sk. flash point, henvisning til hvilken standard man har målt etter, osv.  Denne oljen blir en ukjent faktor.

Da er det lettere å gripe til Agip 10-60 racing oljen som vi har en god pris på til og med.  Får du denne oljen her tilnærmet gratis til utprøving kunne du jo prøvet den 10-60 syntetiske oljen og sett.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Omega oljelekkasjestopper blir brukt av volvo verksteder på 850 motoren (tror jeg det var). Og den funker!

Amæn hadde jo bra erfaring med girolja. Selv har jeg kjørt med 20w50 mineral olja og den vika fin den. Jeg havarerte ikke i alle fall ;)

Vet at noen aprilia gutter bruker omega på sine RSV Mille sykler. De går best på mineral.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke titet på motor oljene til omega, men har ved et par anledninger brukt gear oljene deres på store industri kasser, og har bare en ting å si om de gutta på omega, de kan sine ting og det de ikke kan om olje er ikke verd å vite. de leverer garantert ikke fra seg noe dritt ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har for ikke lenge siden tappet omega på girkassa (164 3,0), da jeg hadde noe drivverkslyd. Boorte. ;D

Selgeren(selvfølgelig) fotralte at lastebiler hadde gått 1 million kilometer på samme omegaolje uten bytting. Kassa tatt ut og inspisert, slitasje minimal. Nå skal man selvfølgelig ikke tro alt en selger forteller, men om det halve er sant, er jo ikke det så verst heller!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...