Gå til innhold
Gjest VF33356

Fukt i baklys GT

Anbefalte innlegg

Har dukket opp litt fukt i baklyktene på GT'n min, er derfor litt nyfiken på om det er andre GT eiere som har hatt lignende erfaringer.

Om dette er et vanlig fenomen, eller om det er et engangstilfelle som har vist seg å bryte ut innom baklysglassene på min bil?

Skal på service ganske snart så det blir nok tatt opp der i alle tilfelle men er jo greit å være litt forberedt.

-Øivind 8)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

reklamasjon, (det som er det kjekke med ny bil) Litt snodig at sånt (og foringer osv) skal skje på biler 100 år og vel så det etter Henry starta bilproduksjon på band. Lærer sakte, kan man påstå.. Fukt i baklys og gåene foringer etter 30000km ser ut til å være en gjenganger på flere bilmerker som jeg kjenner til. Det er nok noen underleverandører som er litt for mye presset på pris av bilfabrikkenne.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

reklamasjon, (det som er det kjekke med ny bil) Litt snodig at sånt (og foringer osv) skal skje på biler 100 år og vel så det etter Henry starta bilproduksjon på band. Lærer sakte, kan man påstå.. Fukt i baklys og gåene foringer etter 30000km ser ut til å være en gjenganger på flere bilmerker som jeg kjenner til. Det er nok noen underleverandører som er litt for mye presset på pris av bilfabrikkenne.

de klarer vel sikkert å lage biler som går 'evig' hvis de vil, men det er jo jævlig mye penger i service også vettu! vet ikke hvor lenge biler er laget for å holde i dag, men jeg tipper det er mindre enn samme tall for f.eks VW Boble..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er de små baklysene på spoileren du mener, så har det vært fukt der i nesten alle GTene jeg har sett. Begge GTene i Lærdal hadde fuktdråper på innersiden av glasset.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er de små baklysene på spoileren du mener, så har det vært fukt der i nesten alle GTene jeg har sett. Begge GTene i Lærdal hadde fuktdråper på innersiden av glasset.

Takker for info, og har observert det samme på andre GTer. I mitt tilfelle er det fukt i alle lykteglassene, de to nederst på bakfangeren og i tillegg begge hovedbaklysene. Virker som om det høytrykkspyleren som presser vann inn, har ikke brukt den på de to siste vaskene og lyktene tørker.

Kommer uansett til å ta dette opp på første service som er nært forestående.

-Øivind 8)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...