Gå til innhold
paalegutt

senkesett fra Supersport til 156 sw! noen erfaringer?

Anbefalte innlegg

Fikk tilbud på senkesett til min 156 1,9jtd sw 2001:

Supersport høydejusterbart senkesett:

Premium coilover-kit model "B"

ALFA 156 (932) 10/97- (09/97-)

Limo,Sportwagon Frontantrieb

Engines: 77-184KW

lower in mm: 35-65

axle load maximal: 1060Kg / 1000Kg

License: TÜV §19.3

Kr: 5540,-

Noen som kjenner til dette? Bra pris ihvertfall!

Pål

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor senke en 156 JTD. Har du prøvd å plassere 3 mennesker i baksetet? Da senker den seg selv. Vurder iallfall hvilken veistandard du kjører på til vanlig. Glem hyttetur med grusvei dersom du senker. Bruksområdet til bilen blir kraftig redusert med senking.

Og hva med norsk veistandard? Sprukken asfalt, trikkeskinner, brustein, grusvei, vaskebrett og annen faenskap. Tenk deg om, uansett hvor stilig det ser ut.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hadd senket bil før, så jeg vet hva jeg går til. Skal aldri ha 3 voksne bak heller, blir bare 2 små. Jeg leter etter Eibach pro kit, men finner ikke noen som har det i Norge. Noen tips?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eibach Pro Kit kan du bestille direkte hos EB spares. 130£ for senkesettet alene, 590£ komplett med Bilstein Sprint dempere (anbefales). Frakt i tillegg. Dette senker ca. 30mm. EMM-sport i Trondheim selger og monterer begge deler.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja. Snakket med de i dag. Han skulle sjekke opp pris til meg på Eibach settet. Kjøpte meg alu-plate til under bilen. De hadde dem på lager  :) Betalte litt over 1300,-

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...