Gå til innhold
MEK

Grønn 1750 i Oslo

Anbefalte innlegg

Like før jeg kjøpte min egen Bertone så jeg i Oslo på forsommeren 2002 en british racing grønn 1750 Bertone parkert i området nord for St Olavskirken, den var senket, var ribbet for støtfangere og hadde racing bilbelter såvidt jeg husker, råtøff bil. Da det var rett før jeg fikk min egen bil ble jeg veldig inspirert av denne bilen som er noe av det tøffeste jeg har sett av noen Bertone til dags dato!  Jeg har ikke sett bilen siden, noen som vet hvem som eier denne bilen, noen som har bilder?? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det er denne som bruker å stå parkert rett ved der jeg bor (Dælenenggata).

Jeg kan knipse et bilde av den ved anledning.

:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Øøøhhh...du må nok smøre deg med litt spenefett og tålmodighet: jeg har nettopp flytta, og ingenting er hvor jeg trodde det var.

(Om noen finner et Contax T3-kamera ett eller annet sted mellom Oslo og Fredrikstad, så er det en viss sannsynlighet for at det er mitt :'()

StianS: Du har sikkert noen bilder av gammelbilen, hva?

H

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og jeg tar bilde så snart jeg får til. Typiske greier at bilen jeg går forbi hver dag plutselig ikke er der når jeg skal ta bilde hehe..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bertone gjør seg helt klart i grønn :) Kan jo nevne at jeg har lenge hatt en ubesvart kjærlighet til en grønn med skjermbreddere og racestuk som sto hos Smart Classic i Greåker :-*

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ahhh...fy faen så tøff den var. Hadde nesten glemt hvor kledelig bredda stålfelger er. Nå går den på 15" Ronal, og det blir ikke det samme, gitt. Når det gjelder felger: har nettopp solgt mine Momo Vega (hyl, skrik, tenners gnissel og dårlig nattesøvn) til Tom`s sølvfargede 1750, så nå må jeg finne på noe enda mer hårete...

Hmmm...

F:.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ahhh...fy faen så tøff den var. Hadde nesten glemt hvor kledelig bredda stålfelger er. Nå går den på 15" Ronal, og det blir ikke det samme, gitt. Når det gjelder felger: har nettopp solgt mine Momo Vega (hyl, skrik, tenners gnissel og dårlig nattesøvn) til Tom`s sølvfargede 1750, så nå må jeg finne på noe enda mer hårete...

Hmmm...

Hårete? Momo Vegaene er glam.

Dette er hårete:

autopixx-de-1136120015-97.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm...

Hårete? Momo Vegaene er glam.

Dette er hårete:

autopixx-de-1136120015-97.

Huff, det der er blasfemi!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ville tatt en tur innom siden til Gasolin jeg..

http://www.gasolin.no/

Der får man jo minilite, 4/5 spoke Revolution felger + mye mer...

Minilite felgen som er litt mer ekslusiv, Superlite, syntes jeg er fin :)

Den er todelt med blank kant..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

V6 i en Bertone?? Går det altså?? ??? Jeg regner med at den ikke sklir ned og passer uten problemer. Det hadde løst en liten diskusjon i heimen, jeg vil ha V6 og fruen vil ha Bertone ::)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm. mye penere uten den grønne. det der blir bare å "ødelegge" en fin gammel bil. er jo ikke helt ødelagt, men du verden så mye tøffere den grønne var 8)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bertone21.jpg

Denne eller?

Der var den ja! kjekt aa se den igjen, ingen tvil at bredda staalfelger er aa foretrekke framfor alufelger, og fargen er min favoritt paa Bertone!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det var vel dette bildet som satte meg på ideen om sort bertone med bredda stålfelger.. knalltøft rett og slett! kunne godt hatt grønn metallic, men blank sort er så mye lettere å få fint i hjemmemekka lakkboks.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...