Gå til innhold
Lille-Twinny

Dørpanel forran til 155

Anbefalte innlegg

Jeg holder nå på å skifte ut dørpanelene i 155'en min... Har allerede skiftet ut alle setene til Q4 seter. Nyyydelig, nesten ubrukte herlige delskinn seter som også ga bilen et finere interiør. Har også skiftet den hærsens hattehylla den gjorde meg neste GAL! Det skrallet og klirret sånn i den jeg hadde, for de solgardinene var tydeligvis rimelig slappe i fjæringen... Så... nå er det stille og deilig... Enn så lenge...  ::)

Men over til spørsmålet. De "nye" dørpanelene forran har faktisk høyttalere, tenkte ikke over det FØR jeg var ferdig å demontere første døren. Så.. nå har jeg klasket det sammen igjen, og må vel til å legge ledning fra forsterker osv osv, gidder ikke ha høyttalere der som ikke virker.. Og gidder i hvertfall ikke å ta de ut for å ha et stort hull der i stedet!! Er det noen som har peiling på om dette er originalt? For meg ser det ikke originalt ut, men hvis det ER originalt, skulle jeg gjerne hatt tak i høyttalerdeksler til dørene forran...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...