Gå til innhold
JB.

Hvordan rette opp frontfanger på GTV 116

Anbefalte innlegg

På brorparten av de GTVen jeg har sett rundt om kring så er det en ting som går igjen. Nemlig at frontfangeren har fått litt sig i seg. Er det noen måte å rette opp dette på? Selv husker jeg ikke nøyaktig hvordan fangeren ser ut bak plastikken, men jeg mener det er en lang tung stålbjelke. Denne slutter imidlertid ca der hvor blinklysene starter. Er det kanskje en ide og sveise på et slags stag som går helt ut til enden av fangeren?

Noen som har andre forslag?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg mener å huske at det er et clips på den betan som stikker bakover som fester den til skjermen.

Nå er det noen år siden jeg hadde 116, så det er mulig jeg blander kortene (eller clipsene) her, men ta en titt for sikkerhets skyld.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på dette selv. Spesielt på min bakfanger da denne ser ut som det har vert en fest på den. Varme plastikken opp og bøye den tilbake? sveise i plate som du sier? eller andre ting. Dette må jeg finne ut av.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er festebraketter som går ut fra skjærmen i en slags u og tilbake i skjermen. Det er hull i den som passer i hullene under sidelistene på støtfangerene(forran og bak)  så det er bare å skaffe bolter, skiver og muttere så er alt i water igjen! litt knot å få skrudd de fast men det er bedre enn at de henger.

Andreas

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er festebraketter som går ut fra skjærmen i en slags u og tilbake i skjermen. Det er hull i den som passer i hullene under sidelistene på støtfangerene(forran og bak)  så det er bare å skaffe bolter, skiver og muttere så er alt i water igjen! litt knot å få skrudd de fast men det er bedre enn at de henger.

Andreas

Og hvorfor i alle dager er ikke dette festet orginalt så lenge det er hull og alt mulig til det?  :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Andreas

Og hvorfor i alle dager er ikke dette festet orginalt så lenge det er hull og alt mulig til det?  :P

De er festet der originalt...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...