Gå til innhold
Eriksson

Plastskjørt

Anbefalte innlegg

Hei.

I går tok jeg av plastskjørta på GTVen, og fant ut at venstre side fra døra og ned er totalt gåen. Jeg er lat av natur som betyr at bilen blir nå sendt til en Body Shop som kan utbedre rusta på bilen. Jeg lurer på om jeg skal sette på sideskjørta på bilen når den er ferdig igjenn?

Skal i løpet av uka gjøre det samme på høyre side og tipper jeg møter det samme der også!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rust er kjipt. Be de sveise inn noen kvm plåt i øvre del av torpedoveggen din også, garantert kapteinskjeks i det området når det har gått så langt at kanalene er kast...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva er det med UK og rust egentlig...  er mye dårlige biler der borte Erik ;)

Du får sende den til polen som du sa. Da blir den HELT bra. Iallefall en stund 8)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I Norge så rustbehandler de bilene med all slaks mulig middler tecktyl etc..... Dette "finnes ikke" her borte.  Så hva skjer? De ruster!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen må dessværre pelles ned, planen er og ribbe for all plastikk, fangere, lykter og grill for så og pelle ned interjøret. Den bilen kommer nok ikke til og oppleve Polen med all den rusta jeg fant. Her må man bite i det sure epple og få bilen sveisa asap!

Men tilbake, skal jeg sette på all den plastikken igjenn når bilen er nysveisa og ny lakka...??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen må dessværre pelles ned, planen er og ribbe for all plastikk, fangere, lykter og grill for så og pelle ned interjøret. Den bilen kommer nok ikke til og oppleve Polen med all den rusta jeg fant. Her må man bite i det sure epple og få bilen sveisa asap!

Men tilbake, skal jeg sette på all den plastikken igjenn når bilen er nysveisa og ny lakka...??

Klart du skal ha på plasten.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Erik, hadde jeg vært deg så ville jeg ha bygget om bilen i GT-stuk. På med rustfrie lister, fangere og de gamle baklysene, bort med plastskjørt og plastfangere. Plasten samler skitt og fuktighet, fungerer som et drivhus for rusten i ditt fuktige klima. Kun min mening. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

GT stuk meg her og GT stuk meg der..

Hvorfor ikke hive inn 40 wunderbaum og legge rosa plysj i hattehylla når du først er i gang!

;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

GT stuk meg her og GT stuk meg der..

Hvorfor ikke hive inn 40 wunderbaum og legge rosa plysj i hattehylla når du først er i gang!

;D

;D

På med plasten!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Plast falmer, kymper og sprekker!

Rustfritt ruler!

8)

Erik, jeg vet om noen fangere om du er intressert!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg istemmer de andre: På med plasten!

I tillegg; lakkèr alle plastdetaljer, enten i bilens farge eller farge som matcher. La de svarte "støtfangerlistene" forbli svarte.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I tillegg; lakkèr alle plastdetaljer, enten i bilens farge eller farge som matcher.

så sier vi takk til deg ;)

Men GTV er best med orginalt utseende. Alfetta gt er også best med orginalt utseende :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

erik, en flaske byggskum, litt sparkel og det oveerskytende svir du av på puben ! hva gav du for bilen ? sånn rundt £300 var det ikke ?

det får du vel i gjenn uannsett hvor ille det måtte være !?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...