Gå til innhold
U5tabil

Black Diamond vs Tarox

Anbefalte innlegg

Lurer litt på hvor stor forskjellen mellom disse skivene er. Prismessigt ligger jo Tarox litt over de andre. Men er det noen her som har noen erfaringer og dele mellom disse? Tenker da på en 116 serie el.

Kjør debatt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, vil gjerne ha innspill på dette også. Har selv kjøpt fra Sandtler RS som blir montert i løpet av ikke så lenge....

www.sandtler.de

Kjøp Tarox så kan vi sammenligen mellom de, Black Diamond (Per) og Sandler ;-)

Mekanikeren som skrur lurte på om Sandlters skiver ble produsert av Brembo.

hilsen Øyvind

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter veldig god erfaring med Tarox G88 på Giulietta'n (de er ikke engang ventilerte) så kommer jeg til å gå for dette på GTV6'en også i samsvar med noen skikkelige klosser fra enten Pagid eller Ferodo. Det  er ikke fordi jeg har mistro til Black Diamond men kun fordi jeg ikke vil risikere "kaste bort" penger om jeg vil bli skuffet. Tarox koster mer "but hey", jeg vet iallefall de duger 8)

Folk med erfaring fra Black Diamond på 75 3 liter eller GTV6 får dele sin erfaring (eller evt la meg prøve for å merke forskjell ::) ) så kanskje jeg endrer mening :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har Black Diamond Combi foran, og BD borra bak, med BD klosser på Uno'n. Har et bra inntrykk av dem, men jeg sliter litt med "harde" bremser på Uno'n. Dette er ikke pga skivene/klossene, men noe annet som jeg ikke helt har fått taket på enda.

Men en ting jeg ikke kan fatte med BD: Hvorfor i all verden skal de lakke skivene svarte?? Det er jo bare maling.. Fatter ikke hvorfor de skal gjøre det, alle andre klarer seg jo fint med blanke skiver..

Har ikke noe erfaring med Tarox, men vurderte de før jeg handla. Etter å ha lest mye skryt om BD, endte jeg på dem. Handla fra needforspeed.co.uk jeg også.

-Vegard

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...