Gå til innhold
Calle

Pris på trimkammer

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg vurderer å sette på trimkammer på bilen min(er vel to kammer på en 1,8ts 8v, eller..?).

Noen som vet hvor mye det koster?

Noen som kan anbefale noen spesielle kammer som ikke dreper alt bunndrag?

Kan det kombineres med chip?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Colombo & Bariani har 2 forskjellige kammer til din bil:

http://www.colombo-bariani.com/catalogo.php?PHPSESSID=771d641990855170c306b94e21895970

Stradale Medio og Corsa Medio. Stradale Medio gir nok best bunndrag, men for moroskyld ville jeg gått for Corsa Medio  :)

Jeg har ikke erfaring med kammer på 8v, så her bør du få tips av noen som har prøvd ulike kammer.

Jeg hadde Stradale Medio på min 2.0 TS 16v, og det funket meget bra. Forbedret dreimoment fra omtrent 3500rpm og den holdt det gående helt til 7600rpm. Det ble en morsom motor til slutt.

Jeg har lest et sted at 8v motoren tåler litt kvassere kammer enn 16v uten å miste for mye av bunndraget, og det kan stemme da det virker ser ut til at Stradale Medio til 8v virker litt råere enn tilsvarende kammer til 16v.

Jeg ga ca. 6500,- for 2stk kammer til 16v fra EB Spares i England. Nå er kursen på GBP gunstigere, så mulig du slipper billigere unna.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for hjelpa :)

Hørtes jo meget bra ut det der.

Skal jo til England i nærmeste framtid så da spørs det om jeg ikke skal gripe sjansen da.

Merket du noe forskjell i bensinforbruk etter at du monterte på trimkammene? (Bortsett fra at du sikkert ble litt tyngre på høyre foten ;))

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har et ubrukte kammer til salgs, bare så det er sagt. Ja de ligger i eska si og venter på ny eier.

Grappa

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har et ubrukte kammer til salgs, bare så det er sagt. Ja de ligger i eska si og venter på ny eier.

Grappa

Til en 1,8 ts 8v?

Hvor mye skal du ha for de?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Passar tyvärr inte på din bil, men tll en Nordare däremot............

Ursäkta

Gräp och skräp

produsent, data og pris takk  ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...