Gå til innhold
159

Italienere er ville etter 159SW

Anbefalte innlegg

Uavhengig av hverandre har jeg fått to tilbakemeldinger i går og i dag. Har en bror som er på ferie i Italia og kjører rundt i en splitterny 159SW fra Europcar. Han parkerte til lunsj ved siden av en schvææær Porsche - da han kom ut igjen var det mange mennesker rundt Porsche`n...trodde han. Det var bare ikke plass til alle rundt 159SW`n...italienere ville se - gjerne sitte inni den nye Alfa`n. Nå ringte en kollega og hun kjører også rundt i en splitterny 159SW fra Europcar - -litt lenger syd i Italia. Hennes kommentar var; Eivind du har valgt riktig bil - selv italienere er jo ville etter den hver gang vi parkerer...

Dagens gla`melding fra hjemlandet... :);D:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kom tilbake fra Italia i går etter å ha kjørt Milano - Brescia - Gardasjøen - Venezia og tilbake samme vei. Så en 4-5 159SW og fler 159 enn jeg gadd å telle. I det hele tatt er Italia stappende fullt av Alfa Romeo, spesielt 145/6 og 147 med alle mulige slags motorer. De aller fleste av nyere modell kjører JTD og andre dieselmaskiner, men jeg så både 33 og 155 med diesel.

Og så er de utrolig stolte av Alfa. Frasen "Alfista Norvegese" er en skikkelig isbryter. Men skal du virkelig bæres på gullstol så forteller du bare om Ferrarien eller Lamborghinien du har i garasjen hjemme. Hvis du har... ;)

Jeg tror samtlige utleiefirma på Malpensa hadde 159 i stallen, men det er kanskje tilfeldig hva du får. Vi fikk ikke...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...