Gå til innhold
Alfaduden

Bilen brant nesten!!!

Anbefalte innlegg

Vasket bilen på søndag, og motoren.. Så skulle jeg til jobb i dag på morran å startet bilen.. gikk helt bra, men da jeg kom et lite stykke og bilen ble varm gikk den kun på 2 syl  Jeg sa bare neeeiii! og stoppet kjapt.(har hatt et problem med dysene før og trodde det var "påan" igjen) Det begynnte å lukte svidd etterhvert og bilen gikk ordentlig dårlig.. Så måtte jeg hjem igjen. Hadde glemt mobil og tenkte å sette bilen hjemme. Måtte kjøre på 1 gear hele veien hjem for å

komme frem. Så når jeg kom hjem røyk det grå røyk og luktet brent av bilen.. røyken kom fra katten og naboen spurte om alt var bra! Jeg sa nei! bilen brenner tror jeg! Hun spurte om hun skulle ringe etter brannvesen, og jeg sa: Ja. Ring vakta! ikke 110! Tror du ikke hu hadde ringt 110 før jeg fikk sukk for meg a..

Så kom brannbilen. en svær jævelbil, med 5 kæll i fullt utstyr... Da hadde jo selvfølgelig røyken dabbet av og jeg beynnte å bli rolig igjen..

De dro kjapt igjen og jeg følte meg passe dum.. Hadde bare trengt EN motherfuckings mann for å identifisere røyken da! hehe

Så åpnet jeg alle plugghettene og så at det var jo faen meg et jævla akvarie der nede! hehe

Blåste rent, tok på wd40 og satte på plass! gikk som ei kula det! heha

Dette er hva jeg kaller blåmandag ::)

-Lettet Alfadude :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

huff da... hehe. Dette blir historie på brannstasjonen. "husker du den gangen vi måtte rykke ut til en gammel italiener med el.feil. hahaha.. ja det var tider det!! "  8)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sorry må bare le litt da jeg klarte se for meg hendelsen med brannbil og det hele i hode  :D

MEn bra bilen funker nå da!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. Ler av det hele etterpå jeg også, selv om dette faktisk ikke er til å spøke med.. Tror det ble litt vel mye bensin i kat'en ::)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...