Gå til innhold
howard64bit

Video fra Rudskogen 27 april

Anbefalte innlegg

Jeg har lagt ut en liten film fra rudskogen på piratebay.org. den heter "Alfa Romeo Rudskogen" :P

jeg har ikke brukt kameraet no særlig før, så jeg glemte noen innstillinger, men det ble helt ok:)

enjoy ::)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du en link til selve filen eller siden på piratebay hvor informasjonen om den er?

Jeg klarer ikke søke den opp  :'(

P.S Har filmen din fra ID i fjor. Bra saker! Keep on filming  ;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallo.

Har lastet filmen ned fra piratbay, men får ikke spille den av.

Har hørt at visst en instalerer servicepack 3 for windows xp får en ikke spille av film fra piratbay.

Noen som kan hjelpe?

Takk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kult :) Artig med filming fra litt andre plasser en rundt pit området. Sjøldigger som jeg er så savnet jeg meg selv på filmen din, da, men ellers, bra film  ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

få'kke detta til å virke jeg... vært inne på Piratebay og lett og prøvd å klike på linken, men den virker iallfall ikke... Hva gjør jeg galt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De som ikke forstår begrepet "laste ned _Torrent_ " er antakelig litt på bærtur når de prøver å få til dette  ;) ... med god grunn..._Torrent_  er en form for fildeling.....

Det første du må forstå er howard64bit's finurlige måte å oppgi den "hemmelige" linken på, når du har funnet ut dette, og funnet downloadknappe, laster du ned en torrentfil. Dette er ikke en filmsnutt, men en fil som inneholder nedlastningsinfo som kun torrentprogrammer forstår seg på.

DVS når du har lastet ned filen, må du åpne filen med et torrentprogram. Da tar dette _Torrent_  programmet og laster ned den faktiske filmen.

Tror kanskje piratebay har informert litt om hvor du får tak i slike programmer på siden sin. Piratebay er sperret fra jobb ??? merkelig  ;) så får desverre ikke sjekket. . .

Lykke til  ;D Jeg har klart det iallefall, så da bør det være mulig for flere!

Edit:

Lurer du på hvorfor jeg skriver _Torrent_ som jeg gjør, så prøv uten _xxx_ da blir ordet automatisk oversatt til hjulkryss på forumet  ;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

heisann!

hvorfor den linken ble så "finurlig", vet jeg ikke:) gå på piratbay.org, merk av for video under søkelinja, og søk på "alfa romeo rudskogen".

det burde funke, det var hvertfall 19stk som fant den på kort tid igår:)

God helg folkens 8)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har den lastet ned, og deler den så lenge noen laster ned. Ellers kan jeg prøve å legge den ut på serveren hjemme i kveld, og dele den derfra (om jeg får av eieren av fila da...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan noen seede?

jeg seeder..

jeg fikk lastet ned filen i går kveld og det var ikke noe som helst problem å spille den av heller. Funker i WMP..  :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor ble det av linker man bare kunne trykke på, så åpnet den selv og begynnte å spille av??? ::)

Er så enig med deg! Er jo så mye lettere :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har den lastet ned, og deler den så lenge noen laster ned. Ellers kan jeg prøve å legge den ut på serveren hjemme i kveld, og dele den derfra (om jeg får av eieren av fila da...

Kjør på:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da ligger filmen her]

Går nok litt treigt, men nextgentel jobber med saken...  :-\

12 timer igjen and counting! ;)

HAr god tid jeg .... hehe.. takk forresten!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har ikke brukt kameraet no særlig før, så jeg glemte noen innstillinger, men det ble helt ok:)

Kan jo gi litt tilbakemelding på filming/redigering. Du bør bruke zoomen mye mer aktivt.

I en god del av filmen er bilene du filmer bare en liten del av bildet. Dessuten er det ikke

alltid at du følger bilene som filmes. Det er ganske viktig, og de stedene der du ikke

følger bilen kan nesten bare redigeres vekk. Det er også litt repitisjoner og dødpunkter

der det ikke skjer noe som helst som kunne vært redigert bort.

Men nå vet ikke jeg hvor mye du har redigert. Kun ment som konstruktiv kritikk. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

12 timer igjen and counting! ;)

HAr god tid jeg .... hehe.. takk forresten!

Har oppgradert til raskere linje ut, men NGT er ikke kjappe med å gjøre jobben.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo gi litt tilbakemelding på filming/redigering. Du bør bruke zoomen mye mer aktivt.

I en god del av filmen er bilene du filmer bare en liten del av bildet. Dessuten er det ikke

alltid at du følger bilene som filmes. Det er ganske viktig, og de stedene der du ikke

følger bilen kan nesten bare redigeres vekk. Det er også litt repitisjoner og dødpunkter

Men nå vet ikke jeg hvor mye du har redigert. Kun ment som konstruktiv kritikk. :)

hehe, som sagt er jeg Amatør:) men takk for tips;) prøvde med stativ, men det gikk dritt, blir på frihånd neste gang, med litt mere aktiv zooming;) det var lissom ikke så mye å filme, så det ble litt repetisjon dessverre....... redigerte og brukte lang tid på å lage en fin film, men powerdirector klikket når den skulle ferdigstilles og alt gikk tapt, så jeg gadd rett og slett ikke begynne igjen:(

Jeg håper at folk i klubben, på fremtidige banetreff, gir oss som filmer og de som ser på, litt mer å feste på tape. Det er jo trist når det man husker best, av lyd og gutsing på banen, er en impreza og en bmw. mener ikke å kaste stein i glasshus altså, vil bare si min mening som tilskuer............. regner med å få høre det hvis dere er uenige :-\

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, som sagt er jeg Amatør:) men takk for tips;) prøvde med stativ, men det gikk dritt, blir på frihånd neste gang, med litt mere aktiv zooming;) det var lissom ikke så mye å filme, så det ble litt repetisjon dessverre....... redigerte og brukte lang tid på å lage en fin film, men powerdirector klikket når den skulle ferdigstilles og alt gikk tapt, så jeg gadd rett og slett ikke begynne igjen:(

Jeg håper at folk i klubben, på fremtidige banetreff, gir oss som filmer og de som ser på, litt mer å feste på tape. Det er jo trist når det man husker best, av lyd og gutsing på banen, er en impreza og en bmw. mener ikke å kaste stein i glasshus altså, vil bare si min mening som tilskuer............. regner med å få høre det hvis dere er uenige :-\

Neste gang må du gjerne sitte på noen runder, om du synes det er kjedelig å se på. Er ikke enig med deg når det gjelder lyd og guts.

Når det gjelder lyd synes jeg bertonene og da spes den hvite hadde den heftigste lyden. Imprezaen var ikke så ille den heller. Fyren i bmwen var jo bare der for å leke seg. Var kult å se den på videoen, men nå er det litt enklere å kjøre spektakulært med 320 hester og bakhjulsdrift enn 115 hester diesel og forhjulstrekk. Etter kjøringa måtte jeg kjøpe to nye dekk og jeg må bytte skiver og klosser. Halvparten av skriften der det sto Michelin var borte fra dekka, gummien var passe smelta og jeg var nede på korden. Tviler sterkt på at bmw en eller imprezaen ble pressa i nærheten av det.

Begge spiderne med bakhjulstrekk og bertonene (spes den hvite) kjørte godt og underholdende. På den annen side er jeg enig med deg. Savnet 116 serie med sekser eller turbo. De burde vært der for å underholde oss;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har film fra rudskogen her, 3 filmer..

inboard fiat coupe, 156 og GTV6... +utvendig filming.

Og så fra Italiensk dag 04..

men har jo da ingen plass å legge det...

og surrer lite med dette torrent sakene...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neste gang må du gjerne sitte på noen runder, om du synes det er kjedelig å se på. Er ikke enig med deg når det gjelder lyd og guts.

Når det gjelder lyd synes jeg bertonene og da spes den hvite hadde den heftigste lyden. Imprezaen var ikke så ille den heller. Fyren i bmwen var jo bare der for å leke seg. Var kult å se den på videoen, men nå er det litt enklere å kjøre spektakulært med 320 hester og bakhjulsdrift enn 115 hester diesel og forhjulstrekk. Etter kjøringa måtte jeg kjøpe to nye dekk og jeg må bytte skiver og klosser. Halvparten av skriften der det sto Michelin var borte fra dekka, gummien var passe smelta og jeg var nede på korden. Tviler sterkt på at bmw en eller imprezaen ble pressa i nærheten av det.

Begge spiderne med bakhjulstrekk og bertonene (spes den hvite) kjørte godt og underholdende. På den annen side er jeg enig med deg. Savnet 116 serie med sekser eller turbo. De burde vært der for å underholde oss;)

hehe, tar en råkjangs på at du kjørte den mørkegrønne 156sw? du kjørte i tilfelle veldig pent og effektivt! jeg tar poenget ditt ang vekt/effekt og om hjula trekker eller skyver:) bakhjulstrekk og nok hester er mer morro å se på;) min alfetta står dessverre på verksted, så jeg kunne ikke kjøre:( men jeg savnet også disse 116 serie bilene med krutt i bøsja!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...