Gå til innhold
diritore

Montering av reg. nr på Alfa

Anbefalte innlegg

Så her om dagen at det skal komme nye regler på montering av reg. nr. Forstod det sånn at alle biler med skilt montert på ene siden foran,

må fra en gang i 2007 montere skilt midt på bilen, er det mulig det da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så her om dagen at det skal komme nye regler på montering av reg. nr. Forstod det sånn at alle biler med skilt montert på ene siden foran,

Det var en 1. April spøk ;) så vidt jeg forsto

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nå må forsamlingen bære over med meg hvis jeg dummer meg fullstendig ut, men hadde det ikke gått an å montere skiltet på feks 156 i spoilergitteret under "snuten" istedet for å ha det på siden slik det er nå? Sperrer det da for noe viktig, feks luftinntak, eller er det andre gode grunner?

Det hadde jo unektelig sett litt bedre ut. Alternativt kanskje fått til en ordning der man fikk bruke de små skiltene istedet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nå må forsamlingen bære over med meg hvis jeg dummer meg fullstendig ut, men hadde det ikke gått an å montere skiltet på feks 156 i spoilergitteret under "snuten" istedet for å ha det på siden slik det er nå? Sperrer det da for noe viktig, feks luftinntak, eller er det andre gode grunner?

Det hadde jo unektelig sett litt bedre ut. Alternativt kanskje fått til en ordning der man fikk bruke de små skiltene istedet?

Synest det å ha det litt på siden er et slags lite kjennemerke på disse bilene spør du meg :P ha dem på sida skill dere ut fra de andre!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sett både alfa med skitet i grillen under trekanten,og hengende nede på fronten,ikke like pent...kjør uten! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes det er stilig med skiltet på siden jeg. Og jeg ser heller ikke behov for å bytte det ut med et mindre et. Faktisk synes jeg det ser litt rarere ut.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Leser du ikke Alfanytt? ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...