Gå til innhold
Calle

Lakkere en sidedør...

Anbefalte innlegg

Den 155'en jeg kjøpte for noen mnd. siden viste seg å være oppigjen lakkert nederste del(!) av venstre bakdør. Kan se at den nye lakken er noe mer oransje i fargen pluss at den nå har begynt å flasse av ved skjermen. Skikkelig drittarbeid!  >:( Dette kom i tillegg til en rekke andre ting som også feilet bilen...)

Uansett... Jge har lyst å lakke opp hele den bakdøra slik at det blir nogenlunde bra igjen(litt fargeforskjell vil det vel bli uansett).

Noen som har en viss anelse av hva det vil koste å få gjort en slik jobb på et lakkeringsverksted?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Send den heller til polen for hellakkering for halvparten av prisen..

Hellakkering for halvparten av prisen i polen? Halparten av 5-6-7000? :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Send den heller til polen for hellakkering for halvparten av prisen..

Hellakkering for halvparten av prisen i polen? Halparten av 5-6-7000? :o

Vet ikke om man får hellakkering for 5-6-7000 i norge,kanskje om man tar av alle delene og pusser den ned.

Prøv å les her om folks erfaringer om lakkering i polen: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=116901

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er da vel ikke bare litt av bakdøren på den bilen der som er lakkert på nytt? Syntes jeg så fargeforskjell fler steder jeg. Samt den ble vel skadet for ett par år tilbake og har vel blitt lakket litt pga dette også...

Men om du tar demontering og montering samt grovslipingen selv så skal det være mulig å finne folk som lakkerer biler i Norge for ca 10 lapper.... (har hørt om billigere også). Tror absolutt jeg ville gått for hellakkering på den bilen der om noe skulle vært lakkert på nytt. Ellers så har en på jobben hatt god erfaring med et firma her i oslo som lakkerte opp frontfangeren hans og litt annet småtteri i fronten. Det er egentlig et firma som driver med permashine og diverse rengjøring av lakk og interiør. Ikke sikker på hva de gjorde men det finnes iallefall ikke noe fargeforskjell på den bilen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er da vel ikke bare litt av bakdøren på den bilen der som er lakkert på nytt? Syntes jeg så fargeforskjell fler steder jeg. Samt den ble vel skadet for ett par år tilbake og har vel blitt lakket litt pga dette også...

Den er omigjenlakkert på nesten hele høyresiden, men fargeforskjellen der er faktsisk ikke gale.. Jeg ser det nesten ikke. Det er i hovedsak den venstre bakdøra som skulle vært lakkert på nytt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...