Gå til innhold
alfaweie

Brera GTM ?

Anbefalte innlegg

den der hadde sklidd rett inn hos gutta i gatebil...   var vist lite som skulle til. Dette beviser bare hvorfor jeg underbevist ikke helt har hatt sansen for Brera... hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er nok noe Auto Zatti srl har mekka i garasjen sin uten annen hjelp fra Alfa Romeo annet enn inspirasjon...

Brera GTA slik den var tiltenkt fra Alfa:

alfa_brera_gta_2.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm.. skal jeg tørre å si at jeg synes den GTM'en var ganske tøff?

Nei..for all del,IKKE si det,noen kommer på døren din snart og gir deg juling ;D

Haha,neida,jeg syns den er sykt fet :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå var det alltids endel forskjell på de to bildene, men s***n så tøff den GTM'en var!!! :o

Æ vil haaa!!! Noooo :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

den er tøff på en "gatebilaktig" måte....  dvs NEI TAKK!!!  Nekter å kjøre rundt i noe sånt...  da kunne man jo like godt kjøpt japansk plastikk og fått noe som ser nogenlunde likt ut men går langt bedre....  hvor er sjarmen i den der?  Makan!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg spør alle som er negative til den:

Hva er det som gjør den så ille?? det er jo omtrent ikke styling på den... noen små spoilere nede framme vel?

Så...er det valget av lakken?? At den er sort i fronten??

Felgene er jo små, i forhold til andre vi har sett på Brera..

Bortsett fra dette er det vel i grunn en helt vanlig Brera uten noe 2 fast 4 U plastikk og alu spolier...

Kunne gjerne hatt den jeg, men helst i rød...! liker den sorte fronten jeg.. syntes det gjør bilen mer "sinna" ut i fronten..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vingene i "frontfangeren", fargen, felgene, skriften i frontruten...  skal ikke mer til enn feil valg av dette for å gjøre en bil idiotisk ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter nøye gjennomtenkning.. jo den ER rå.. skal jeg ha F&F så er det den der.. MEN da skal det være ekte carbon på alle utbyttbare paneler(som vises der det er svart), lettet for allt unødvendig, 3,2V6 Q4, bur.. den må være det den ser ut som, ikke wannabe detaljer!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

helrød med hvitt bur og DYPE BBS racing felger (masse eiker og bred kant)...  masse klistremerker og velplasserte luftinntak...  da kan jeg være med...  men sånn som det der...  Nei takk ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vingene i "frontfangeren", fargen, felgene, skriften i frontruten...   skal ikke mer til enn feil valg av dette for å gjøre en bil idiotisk ;)

Så i følge Alfanatiker  er en blå bil med frontleppe og 18" fem-eika felger det samme som en F&F bil? Hehe...du kjører kjip bil selv eller?  :D;)

(Teipen i vinduet skal du få for da)  ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...