Gå til innhold
Rune O

Lånketreff 20. mai

Anbefalte innlegg

Invitasjon fra BMWCCN-Trøndelag:

Hei!

Tradisjon tro har vi også i år gleden av å invitere Porsche og Alfa klubbens medlemer til å delta på vårt treff. Møt opp med raske biler og godt humør. KL. 1000 den 20.05.2006

Delta på utstilling kr. 100

Delta på kjøring kr.200

Tilskuere kr. 50

Barn gratis

Master driver

Familie kjøring

Fri kjøring

Breisladd konkurranse

Eventuelt Master starter

Beste orginalebil premieres

Beste modifiserte bil premieres

Vennlig hilsen

Leif Espen Skjegstad

Formann BMW CCN AVD. Trøndelag

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

:o Porsche oxo....ai-ai-ai (avslørte meg som boble-fantast der muligens). Porsche-kamp blir noe for Giulia  :( Tipper hun må stå på sidelinja.

Sabato a 10

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer det noen Porscher da? Jeg kan ikke huske å ha sett så alt for mange før om årene...

Dersom Guilia begynner å blande seg med en Porsche - ender vi da opp med en NSU TT? ;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Porsche er vel ikke det dummeste å dukke opp i nei ;) Det er vel en tanke bedre sett fra enkelte alfisters ståsted enn å dukke opp i BMW på en slik dag? Jeg skal innover. Desverre blir det uten Bertonen da det viste seg at det var en god del mere svensk-krom (les RUST) i stabstagfestene enn hva det i utgangspunktet så ut som. Nå står den der uten frontplata,tverrbjelken under radiatoren og framre del av vangene og venter på bedre tider.

Jeg dukker opp i BMW ;D

Geir

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gubbar och gummor!

Nu är det upprop, ni är väl så älskvärdiga att ni kommer och visar upp era fina bilar!?

La jungeltelegrafen gå

redigert:

Har akkurat fått vite at 75rallycrossen er til salgs

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer det noen Porscher da? Jeg kan ikke huske å ha sett så alt for mange før om årene...

Dersom Guilia begynner å blande seg med en Porsche - ender vi da opp med en NSU TT? ;D

;D Ikke umulig at vi får en NSU som går rett ut i skaugen på tur inn i svingen.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er lite som slår lukta av en hardt kjørt bil ;D

Det var faktisk riktig så greit å bare være på banen uten å arrangere eller stå flaggvakt forresten - fin dag men ingen rosa Volvo (ja den Volvoen) denne gangen. En RUF-Porsche med afterburner veier jo opp for sånt :)

Flere bilder er på trappene!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noe sier meg at den rallycrossrigga 75en går veldig brukbart..eller?

;D Jepp - den gikk veldig bra. Samt god kjøring på han inni oxo. Tror Petter (kremit-grønn BMW med motorsykkelmotor!!!) hadde mere trøbbel med alfa enn med en RUF-911 med 480 HK.

;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gikk helt greit den og til salgs for 40 høvdinger...men nå er det nok biler for min del ;D

-Øivind 8)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den gjorde det ja.  Klødde litt i lommeboken, men jeg har bestemt meg for å besinne meg minst et år til.  Kikket litt på GTV'en jeg gikk glipp av.  diablo skulle hatt bank :-)

-Bjørn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den gjorde det ja.  Klødde litt i lommeboken, men jeg har bestemt meg for å besinne meg minst et år til.  Kikket litt på GTV'en jeg gikk glipp av.  diablo skulle hatt bank :-)

-Bjørn

He he...ja juling skulle jeg hatt mer av, tror ikke at det hjelper heller...ikke nå i hvertfall ;D

-Øivind 8)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...