Gå til innhold
JB.

Korte luftenipler -haster

Anbefalte innlegg

Var ute for å lufte bremsene mine nå og fant ut at lufteniplene på de nye bremsekaliperene er lengere enn de gamle. Den ene tar derfor borti eksosrøret. Er det noen her på forumet som kan bytte/gi bort/ selge slike nipler? Det gjør ingenting at de er brukte, så lenge de er i god stand. Dette haster for jeg er så kjøresyk nå at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg!

Jeg vet at mekonomen selger nipler, men det var her jeg kjøpte bremsene så derfor regner jeg med at de også kun har de lange.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er eksosen veldig nær ??  De kan vel kappes noe ?

Jepp, den er svært nær, men ikke noe problem med korte nipler. Det tar fremdeles ikke borti, men det vil nok gjøre det når det blir litt bevegelse i eksosanlegget. Eksosen er smidd hos Svendsens Eksos og som du muligens vet er det en del kjipe klaringer bak ved drivakslingen. Niplene kan ikke kappes for det er gjengene som er lenger på de nye.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...