Gå til innhold
Amæn

Den første mekkedagen i 2006

Anbefalte innlegg

jaja...så måtte denne dagen og komme.

Stått hele vinteren...og høsten pga dårlig tid.

Men nå har jeg begynt å mekke -93 164.

Første som skjedde ved start var at etter 2 minutters tomgang så sto turtelleren på 7000rpm... :'(

viren til gassen er helt ødelagt....

jippi

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

E det ikkje kjekt å mekka då Arnt ? Høres ut som om du klage..... ;)

Mekking e gøy, mekking e gøy, mekking e gøy....... Skriv det hundre ganger på garasjeveggen så blir du i bedre humør. ;D

Arvid.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

forstår deg godt jeg. bestilte ny vannpumpe og gledet meg til å skru et par timer og få den på veien igjen, for så å finne ut at den må jo inn å skifte reg.reim når man først skal komme til vannpumpa :-\ så da blir det ikke noen alfa igjen før ut i neste uke...

mekking er greit når man får det til og kan kjøre seg en tur etter på - møkk når du skrur og skrur for så å finne at "der går det noen dager og penger til gitt" :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tjah.....nei egentlig så kunne eg vert foruten mekking....typiska e allti at det er helg...og deler mangle...da står den vel på bukker en stund tenker jeg :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...