Gå til innhold
Landmann

Takstativ og AR 164

Anbefalte innlegg

Ikke det helt tekniske spørsmålet men,....... :-\

Kan noen beskrive hvordan "korrekt" festeanordning til takstativ passende 164 (1990 mod TS)ser ut? Når jeg bøyer til side gummilist så ser jeg et lite hull over hver dør; har dette sammenheng med takfestet? ???

Grunnen til at jeg spør er at jeg har fått tak i Thule-stativ, som skal passe til bilen, men ikke f... om jeg får festet dette på en fornuftig måte.

Hvem kan beskrive (evt. ta bilde).

Takk for hjelp :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn ser de som Atle Johannessen har ut. Kansje vanskelig å se utifra dette bildet, men det er det eneste bildet jeg vet om.

8_1491987643.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

på min 164 super så skal de skrues fast i de hullene ja. har også thule, og de skruhullene er noe tull (skikkelig italiensk løsning). først skrur du fast på begge sider, så strammer du opp med skru/stramme anordningen på takstativet. pass på å smøre med litt greas på skruene du bruker - de ruster lett og kan være treige å få at. vær forsiktig når du også strammer stativet ned mot taket, da disse kan lett skrape litt i lakken og lage stygge merker + i værste fall også bulke litt. lykke til ;)

håkon

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...