Gå til innhold
JB.

Noen som vil hjelpe -> eksosen passet, trenger bare sveise inn mutter til lambda

Anbefalte innlegg

I midten av mai skal jeg bytte motor på bilen. Den skal få en ts motor. I den anledning er det to ting jeg trenger hjelp til.

1. Jeg må ha enten en talje eller en elefantjekk til å få ut/inn motoren med. Noen som kan låne meg dette?

2. Det verserer litt ulike opplysninger om det neste, men det er etter all sansynligheter det nødvendig med en liten justering på eksosanlegget da offseten mellom grenrør og sekundærrør skal være litt ulik. Noen som har lyst til å hjelpe meg med å få istand dette?

Hvis man ønsker leie/ betaling så er det selvfølgelig ikke noe problem!

Så hvor er de glade hjelperene her på forumet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du leverer meg delene løst så kan jeg sveise dem sammen for deg, men har ikke ork til og flytte sveiseapparat og flaske bort fra garasjen...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Motorbytte er så godt som i boks, men jeg trenger fortsatt hjelp til å få sveiset eksosen slik at det stemmer overens. Rpm har desverre ikke mulighet så da spør jeg dere andre. Det er selvfølgelig mulig å frakte bilen til den aktuelle lokasjon og betaling er også mulig hvis det ønskes.

Jeg trenger hjelp jo før jo bedre!

Ta gjerne kontakt på 97758583

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tross i alt jeg hadde blitt fortalt så passet eksosanlegget mitt fint på grenrørene til ts motoren. En stor lettelse for nå trenger jeg bare hjelp til å få sveiset fast en mutter til lambdasonden. Hadde vært utrolig bra om noen kunne hjulpet meg med det i morgen eller søndag!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer du med eksosdelen og mutteren til meg imorra så skal vi vel alltids får sveiset det sammen! Holder til i Lier, ring på 95760882 imorra(litt utpå dagen, er ingen morgenfugl) hvis du kommer.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...