Rapporter innlegg #1 Skrevet 20. april 2006 hei, er det samme sete-fester for 166 som det var i 164? Ser at siste modeller av 164 fikk seter som ligner veldig på setene som er å finne i 166. stemmer? Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Rapporter innlegg #2 Skrevet 22. april 2006 ingen som vet? Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Rapporter innlegg #3 Skrevet 22. april 2006 Jeg vet ikke men sjansen for att det er likt er liten vil jeg tro Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Rapporter innlegg #4 Skrevet 23. april 2006 Vet ikke men er ikke umulig selve hulbildet er likt, kan prøvå å måle det på min bil i dag så får du måle på 164 en. Er jo fortsatt ingen garanti at det går i hop, men du er jo litt nærmere Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Rapporter innlegg #5 Skrevet 23. april 2006 jepp, takk. skal ta noen mål av stolens understell så får vi se Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Rapporter innlegg #6 Skrevet 26. april 2006 47,5cm x 33cm (bredde x lengde) Jeg målte på passasjer setet Det så ut som skinnene var forskjøvet mere mot midten av bilen en det jeg husker på 164'en Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Rapporter innlegg #7 Skrevet 3. mai 2006 hei, jeg fikk 48x32.5 sånn ca. men det var skruhullene, senter senter. målte med bånd, så det kan jo være litt slingring. kan jo stemme med dine mål da...har sett de siste 164 mod har de samme setene som 166 stoffsetene. vil tro at disse enkelt kunne tilpasset 164 da takk for hjelpen Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider