Gå til innhold
paalegutt

2001 156 sw pipende vifte og våte matter

Anbefalte innlegg

Vifta til klima annlegget piper noe volddsomt på nivå 1 og 2, bare litt på 3. Er voldsomt plagsomt. Høres ut som om den trenger smøring. Fant ikke noe sted på forumet hvor det stod beskrevet hvordan man får tilgang til den.

Mitt andre problem oppstod da jeg skulle kabler til forsterker, det var kliss vått under mattene. Lest endel om det på forumet og søkt etter lekkasje. Men er ikke lett å finne da. Har ihvertfall fått det tørt og testet at det ikker er AC som lekker inn. Under bilen er det en del gummi tetningsplugger, disse er nå uten tectyl, ser ut som om de har løsnet fra de. Skal disse være malt?

Når jeg endelig har fått det tett så må jeg bytte ut mattene da de ble ødelagt når jeg tok de ut. Bør jeg legge plast imellom ny isolasjon og teppe? for å få det ordentlig tett......

Hilsen

Pål

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For å få tilgang til klima-anlegget så må du vel av med hele midtkonsollen tror jeg.. Akkurat som når du skal bytte lyspære på noe der hehe..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når jeg endelig har fått det tett så må jeg bytte ut mattene da de ble ødelagt når jeg tok de ut. Bør jeg legge plast imellom ny isolasjon og teppe? for å få det ordentlig tett......

Det er ikke nødvendigvis noen lur idé siden du ikke vet hvor vannet kommer fra. Like fort som du stenger vannet ute stenger du det inne.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde samme problemet med lekkasje selv.

Første stedet jeg kontrollerte var under vindusviskerne(ta av det svarte dekselet mellom panser og frontrute) nedi her er det en drenering, ligner på en trakt som går ned og utenfor torpedovegg.

Hos meg hadde denne vridd seg slik at mesteparten av vannet som kom denne vei randt inn i kupeen.

Fikk gjord det skikkelig rent nedi der, fikk den på plass.(fuget litt i tilegg).

Ingen lekkasje lenger  :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...