Gå til innhold
Det er planlagt vedlikehold og oppdatering av forumet de neste dagene. Dette kan resultere i treghet eller korte perioder med utilgjengelighet. Vi beklager på forhånd ulempene dette måtte medføre. ×
alfa33

Mekkelokaler i Oslo distriktet

Anbefalte innlegg

Jeg ser på Kjøp&Salg at Erik Seierstad har et verkstedslokale i

Oslo til leie Velegnet for mekkekollektiv og billagring.

Vann/avløp, fyringsanlegg, trykkluft inkludert.

Er selv veldig intressert i dette og lurer derfor på hvordan

interessen på forumet er for å skru litt Alfa sammen på kalde vinterkvelder?

Alfahilsen

Stian H.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har en Duetto fra 1967 ,jeg skal bytte ut alle lister \ gummilister på bilen .

jeg trenger også en lageringsplass ...

hva er leie prisen i månd?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det vi i Oslo burde få til er en aktiv lokalavdeling med kombinert klubb- og mekkelokaler.

Det hadde vært fett det!

Bare Are ;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Altid intresangt det noen som har pris?

Jeg mekker for øyeblikket i Tønsberg pga pris og det blir mye kjøring.

Erik A

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann! Dette er et tema jeg ofte ser blir tatt opp, og jeg har selv forhørt meg med flere om dette!

Mekkeplass i Oslo eller i omegn hadde vert supert, men dog så opplever jeg to ting... Enten så er leia for mekke lokalet fordyrt! Eller så har ikke folk råd!

Mvh.

Erik som skal høre om han kan få leid hangar plass på Kjeller, for mekking av Alfasud! ::)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kunne også vært interessert, men pga av økonomien blir det ikke det første året i alle fall, med mindre jeg vinner i lotto.. Hvis jeg hadde hatt ett lagrins/mekkested hadde jeg kjøpt meg en Bertone på flekken! sukk... ;)

drømme drømme.... ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kunne også vært interessert, men pga av økonomien blir det ikke det første året i alle fall, med mindre jeg vinner i lotto.. Hvis jeg hadde hatt ett lagrins/mekkested hadde jeg kjøpt meg en Bertone på flekken! sukk... ;)

drømme drømme.... ;)

JEG OGSÅ! Kjøpte nesten Bertone i sommer - men pga. mangel av lager/mekkested så blir det bare med drømmen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...