Gå til innhold
Hobo

Esab eller Kemmpi?

Anbefalte innlegg

Vet at jeg har mast mye om dette emnet tidligere, men jeg har vært rundt omkring og samlet info og skal nå kjøpe sveiseapparat...

Valget, som dere har tidligvis skjønt, står imellom en Kemmpi maskin og en Esab (Begge 170a, begge til 6500 eks. mva). Hva skal jeg velge dere med erfaring??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har selv et lite Esab apparat som jeg er veldig fornøyd med. Men har også erfaring med Kempii og ville nok ha valgt dette i denne prisklassen du sikter til. Hva heter modellene?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Unnskyld for min trøtthetstasting, men du mener at en Esab maskin holder ut lengrer en enn Kemmpi med hensyn til belastningsperioden?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjenner ikke de aktuelle maskinene, men jeg vil tro at de er gode sveisemaskiner begge to. Når man sammenligner specs så er de også ganske like.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann!!

I dette tilfellet er begge apparatene like gode på alle vesentlige pungter og da vil jeg velge den levrandør hvor du har størst mulighet til og få hjelp hvis/når du har behov,  sveise relatert hjelp får du garantert best hos Sveisesentret.  Kjøp der ;)

Mvh Hans Rune

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...