Gå til innhold
guha

Hjelp Selespeed

Anbefalte innlegg

Hjelp. Har bilen på et verksted der de skal ha 4 hjuls kontroll på bilen. De får ikke satt den i gir! den Står kun i nøytral hele tiden. bilen var helt fin da jeg leverte den fra meg. Er det noen som har noen forslag?

Han på motorforum sa det kunne være releet som kødder. Noen som vet hvor det sitter?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan selvfølgelig være releet, har selv hatt problemer med det.

Dessverre vet jeg ikke hvor det er. Selv verkstedet byttet feil først, før de fant den riktige

Men en latterlig tanke slo meg:

Man må jo trykke inn bremsen for å få den inn i og ut av nøytral. Hvis de ikke har erfaring med Selespeed og bilen står på flat mark ...  ::)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det er flere som har problem med å sette bilen i gir, har selespeed sjøl og det er ofte problemer hvis noen andre skal flytte den. De blir bare sittende å klø seg i hue, enten det eller så klager e over at det er  noe galt med den teite "lekebilen" vår.. Til og med NAFfyren sleit når han skulle hente den...

Får satse på at det er så enkelt ::)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja ja. Etter mye om og men så går verkstedet med på å frakte bilen( Han skulle først ha 3500 for å levere bilen min. Men det nektet jeg plent på siden bilen fungerte helt fint til de skulle kjøre den ut fra verkstedet sitt)  min til Motorforum ØA.  Takk Gud for at det fremdeles er garanti på kasse og Clutch.

Men det er ingen feilmelding i dasjbordet med selespeed lampen. Og pumpen bygger opp trykk ja, så releet er sikkert i orden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...