Gå til innhold
plx

Nye Spider med kalesjen oppe

Anbefalte innlegg

Tror noen etterlyste bilder av nye Spider med kalesjen opp for litt siden - pent spør du meg!

SPIDER1_BLUE0078.JPG

Masse bilder her

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For og komme med litt motvekt. ;) Jeg syntes Spideren på bildet ser utrolig kjedelig ut, for meg kunne dette like gjerne ha vært en Mazda 6 Cab. Selv med godviljen på så klarer jeg ikke og finne noen lekre linjer (som Spideren er kjent for) utifra dette bildet, får enda håpe at fronten og hekken er bedre enn siden. Uten særpreg mener jeg Alfa er dødt som merkevare. Og i særpreg så legger jeg "litt" flere elementer enn kun Alfa-grillen. ;)

Men bilder har løyet før, så man kan jo bare håpe at dette ikke er så ille som det ser ut. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fine proporsjoner - tom. på bilder - virkeligheten må bli skikkelig bra!

Farge "grei nok", men trolig ikke førstevalg.

Felgene liker jeg ikke.

SPIDER1_BLUE0063.JPG

SPIDER1_BLUE0069.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For og komme med litt motvekt. ;) Jeg syntes Spideren på bildet ser utrolig kjedelig ut, for meg kunne dette like gjerne ha vært en Mazda 6 Cab. Selv med godviljen på så klarer jeg ikke og finne noen lekre linjer (som Spideren er kjent for) utifra dette bildet, får enda håpe at fronten og hekken er bedre enn siden. Uten særpreg mener jeg Alfa er dødt som merkevare. Og i særpreg så legger jeg "litt" flere elementer enn kun Alfa-grillen. ;)

Men bilder har løyet før, så man kan jo bare håpe at dette ikke er så ille som det ser ut. :)

denne er da virkelig på høyde designmessig med tidligere spidere ? litt høyt front vindu så fritz og co ikke skal miste sin dyre tupè, men ellers er dette en vakker takløs glider spør du meg. noen ganger virker det som noen er kritiske for og være kritiske og ikke noe annent.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fargen var virkelig grusom..fysj.. ::)

Ingen bombe at du ikke likte noe som er gromt!

;D

At du synes den er grom det sier vel mest om deg ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

denne er da virkelig på høyde designmessig med tidligere spidere ? litt høyt front vindu så fritz og co ikke skal miste sin dyre tupè, men ellers er dette en vakker takløs glider spør du meg. noen ganger virker det som noen er kritiske for og være kritiske og ikke noe annent.

Det er akkurat den høye midjen og den høye og brede rumpa som jeg ikke liker på en bil uten tak. Dette designspråket er jeg ingen fan av og syntes det ødelegger bilen. Smaken er uansett som baken. Hvis bildene evt. lyver så har jeg ikke noen vanskligheter med og innrømme i ettertid at jeg tok feil. ;) Er dette forresten et Pininfarina verk?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dette forresten et Pininfarina verk?

Sakset fra Din Side Motor:

Bilene skal bygges hos Pininfarina og det skal produseres omtrent 20.000 Brera totalt i året, inkludert både kupé og kabriolet.

Og Pininfarina har designet interiøret og taket i Spider'n.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...