Gå til innhold
116

Komplett 1984 GTV2.0 i deler

Anbefalte innlegg

Selges som delebil eller i deler, er det noe du trenger så gi beskjed.

Mye er helt nytt: bl.a Goodrich stål bremseslanger, stål clutchslange, gule koni bak, Golden Lodge plugger, polyuretan foringer til fremre kreng.stabilisator, kuleledd casterstag, De-dion/Watt-link nylakkert svart blank(hammerite) med nye polyuretan foringer montert, clutch master og bremse master (lakkert i svart blank hammerite)

Bilen har Iresa 4-2 grenrør, Solex 40ADDHE og Magneti Marelli el-tenning, røde Koni foran

mvh Øystein

tlf : 92 62 92 62

mail : 92629262@netcom.no

post-1072-14779318675813_thumb.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvordan er fremre dører på bilen? spesielt i dørken.... samt lister osv? bakluke? tenker spesielt på rust....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er ute etter de kromringene som sitter rundt frontlyktene og tanklokket.

Hvor står bilen og hvorfor skal den plukkes i stykker?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklager at jeg ikke har svart her, har bare fulgt med på mailen.. Viser seg desverre at jeg må utsette delesalget litt, ettersom jeg er oppe i en erstatningssak med utleier av verstedet som raste på bilen - som er grunnen til at den selges. har hatt en prosjekttråd på alfapower.nu i ca et år : http://www.alfapower.nu/viewthread.php?tid=15376  Får jeg erstatning for skadene er det sikkert fordel at jeg har delene til bilen så jeg får full erstatning. Kommer tilbake med salg av deler når det blir aktuellt igjen. Hvis ikke en oppretter kan hjelpe meg med skifting av tak og venstre bakskjerm til en svært hyggelig pris selvfølgelig. Fikk bilen ut av ruinene i går og så at det faktisk finnes et bittelite håp.. Takk for alle henvendelser, mvh Øystein

post-1072-14779318681187_thumb.jpg

post-1072-14779318682098_thumb.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Huff, det synet er nok til å ødelegge dagen min. Håper virkelig det er håp for bilen. Har fulgt tråden din og det har vært meget spennende å følge bilen.

Jeg krysser fingrene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...