Gå til innhold
Ulf

Elektrisk bensinpumpe

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet hvor mye en mekanink bensinpumpe på en gammal Alfa gir? mengde.

Har montert el.pumpe men jeg tror ikke den gir nok. Trykket er ok men hva med mengden. Motoren skyter i gasser og eksos. ???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du koblet den på trykkregulatoren?

Jeg har en ganske diger elektrisk pumpe, men sliter med at forgasserene går tomme når jeg har tømmer fjerde og femte gir.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En Montreal-eier har byttet de to Bosch-pumpene med en enkelt pumpe fra en 75. Denne leverer såpass mye mer enn de to gamle pumpene at han måtte sette inn en ekstra trykkregulator på returen. De doble Boschpumpene leverer maks 1,85 kg/cm2.

Pumpa på en 4-sylindret Nord med SPICA leverer 1,2 kg/cm2. Vet ikke om det er samme pumpene på Nord forgasser- og innsprøytningsmotorer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er to pumper fra før, men jeg trodde den ene var reserve. (virker ikke) Jeg begynner nå å tro at problemet har vært der før, derfor to pumper.

Kan ikke lese hva som står skrevet på pompa.

Pompa gir riktig trykk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...