Gå til innhold
Arve V

Alfa 159 som leiebil!

Anbefalte innlegg

Prøvde og booke en uke i mai fra Nice airport, men dessverre.. det kom opp en eller annen Renault som alt., men det vil jeg IKKE leie når jeg skal feriere i Italia, sendte europcar en mail også, men nei da :( blir vel å gå fra skranke til skranke på flyplassen, så må det vel bli en ordning. Så at det var fler selskap som leide ut alfa sist i var der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Landet i Nice i forrige uke.... Gjorde det jeg kunne for å få Alfa som leiebil. Tenkte det hadde vært greit å få testet en nyere modell, men alt de kom opp med var en Renault Megane, Clio eller noe enda mindre.... :-\

Men, fant et annet bra utleieselskap  http://www.eliterent.com/

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg benyttet meg av muligheten til å leie Alfa 159 som Arve V refererer til her sist jeg var i Spania for 2 år siden.

Jeg skal til Alicante i september og nå finner jeg ikke Alfa 159 hos noen av leiebilfirmaene.

Noen som nylig har vært i Spania/Alicanteområdet som vet om selskap hvor man kan leie italiensk bil med plass til barnevogn?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi hadde reserveret 159 når vi var i italia, men endte opp med en Croma ::) Han utleiefyren sa vi kunne velge mellom Croma, Croma og Croma ;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi hadde reserveret 159 når vi var i italia, men endte opp med en Croma ::) Han utleiefyren sa vi kunne velge mellom Croma, Croma og Croma ;D

Vanskelig valg, jeg tror jeg ville tatt..hmmm...CROMA! ;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjefen er på Sicilia nå og hadde booket en 159. Da han kom nedover fikk han ikke en 159, men en Brera 2.4 JTD :D

inge-brera.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjefen er på Sicilia nå og hadde booket en 159. Da han kom nedover fikk han ikke en 159, men en Brera 2.4 JTD :D

inge-brera.jpg

syns den står litt tett til den andre bilen der....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...