Gå til innhold
diritore

Dekk til Spider 916.

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har tenkt å gå fra 225/40-18 til 225/35-18. dette for å få mere riktig rulleomkrets.

Er det noen her som har prøvd 35 profil på Spider 916?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke prøvd Spider med 40 profil, men har 35 på GTV'en. Satte på sommerdekkene

mine i går og oppdaget at de har mindre dimensjoner enn vinterhjulene (225/45/17).

Jeg mener 40 profil vil fylle opp hjulbuene litt bedre samt muligens gi noe mer komfort.

Men for å svare på spørsmålet ditt, så har jeg ingen problemer med "komforten" på 225/35/18.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for tipset!

Jeg kan vel legge til att kombinasjonen: 2,o TS+225/40-18= Masete kjøring pga. lavt dreiemoment på lavt turtall.

De er vel ca. 4% større en orginal.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har hatt både 35/18 og 40/18 på spider, og synes det var mye bedre comfort med 40. Dog skal det nevnes at med 40 ble det alt for mye subbibg, så jeg måtte gå tilbake til 35 igjen. Kan du ha 40 uten at det tar i hjulbuen så vil jeg anbefale det!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...