Gå til innhold
asbjørn

Maserati 224, felger

Anbefalte innlegg

Hei, er det nokon som veit om felger fra ein 164 V6, passer på ein Masarati 224 ?

MVh Asbjørn

Er det 5 bolt på den da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

224 har 5-bolt...  men om det er det samme som 164 (5x98) det vet jeg ikke. Får vel søke litt på nett eller høre med Aksel (asn)  :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

224 har 5-bolt...  men om det er det samme som 164 (5x98) det vet jeg ikke. Får vel søke litt på nett eller høre med Aksel (asn)  :)

om jeg ikke husler feil er det 5*108 på 224, ikke helt sikker, men mener det er det. samme som volvo 2-7-9 serie men med dim på navet  ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde ikke regnet med boltsirkelen var så stor...  prøvde forresten å lete igjennom en teknisk manual til biturbobilene på 597 sider i sta uten å finne noe om boltsirkel...  ALT annet stod der...  DET syntes jeg nesten blir litt teit. Men skal jo sies at når man blar igjennom nesten 600 sider så kan det være lett å overse noe ::)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...