Gå til innhold
mareskog

tennplugger haster!

Anbefalte innlegg

holder på og skifter tennplugger nå, skal skifte de på 14mm...men hvillke er de? de i bakkant eller front?

virket ikke helt enkelt å skifte dem må jeg si...fint hvis noen kunne gi meg en kjapp beskrivelse....bilen er en 156 2.0 TS 2000 mod....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sorry, jeg tuller. De små er 10mm og de store er 14mm. Altså er det den store pluggen til høyre på bildet du skal bytte.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for tipset...men jeg fikk ikke skiftet dem likevel hadde ikke torks i rette dimensjon for å få av den "stangen" som sitter over tennpluggene...noen som vet dimensjonen på torksen jeg må ha?...skjønner ikke hvorfor alfa er bruker nesten bare torks...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøp deg Torx-sett jo før jo heller. Nytter ikke å klage på Alfa når du mangler verktøy ;)

T8 og oppover til T20, så er du klar!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm..er det ikke samme torx på topplokket som på skruene til "stengene" da?

Regner med du fikk av topplokket, siden du ikke fikk opp stengene til pluggene..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hurra nå er tennpluggene skiftet ut med nye Halo plugger....Bilen går renere og reagerer raskere på gasspådrag...!Annbefaler Halo tennplugger der du har 14mm plugger!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ville ikke ha brukt noe annet enn orginale plugger på en "ny" ALFA TWIN SPARK motor  Tilbudet fra UK er jo supert Som det er snakket om her mange ganger  motorfusk/ulyder/havari Tips: Ikke "forsk" for mye med disse motorene de er ikke bombesikre

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja de sender til Norge. Jeg kjøpte LMM derfra i fjor(orginal Bosch).Og har bestillt plugger og div. derfra i går.

Øivind H

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...