Gå til innhold
Gjest asn

A/C kompressor olje

Anbefalte innlegg

litt krise her...jeg holder på og sette sammen en bil og det står så og si på denne oljen. noen som vet hvor jeg kan få tak på en liten dose olje til en aircondition kompressor ? det er vist en snodig spec på de oljene. iceomatic 266 heter castrol sin, men den får jeg kun i 20L jeg trenger 0,16L så det blir litt upraktisk.

Agip TER32 er en med samme spec.

spec er som følger:  2,8E a 50c.  purpoint -40c

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann!!

Det er en kar i Slemmestad/Hurum området som reiser rundt og fyller A/C anlegg, men jeg husker ikke navnet på fyren,  det kunne jeg sikkert fått fatt i, men så var det denne Englands turen da......

Hvis du tar en tlf til et oppretterverksted/ bilverksted i ditt nærområdet vil jeg tro de har vært borti fyren så kanskje de kan hjelpe deg med tlf nr..

Mvh

H.R. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann!!

Det er en kar i Slemmestad/Hurum området som reiser rundt og fyller A/C anlegg, men jeg husker ikke navnet på fyren,  det kunne jeg sikkert fått fatt i, men så var det denne Englands turen da......

Hvis du tar en tlf til et oppretterverksted/ bilverksted i ditt nærområdet vil jeg tro de har vært borti fyren så kanskje de kan hjelpe deg med tlf nr..

Mvh

H.R. :)

takker ! skal prøve. var i kontakt med en "spesialist" men ble ikke videre imponert... det var vist veeeldig vanskelig  ;)

vil ut og testkjøre her nå...

btw... god tur !

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...