Gå til innhold
Gjest asn

4*98 felg og "gate slicks"

Anbefalte innlegg

Bilde tatt av Hansy på ID, som jeg fant fram...

Bilde274Medium.jpg

Vet jeg har sett bedre bilder også, men lurer på om det er på den 655mb store filmen som ble lagt ut for lenge siden..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis ikke er mine til salgs. Nøyaktig de som sitter på den sorte Deltaen på bildene, og som nå står i garasjen min ;) Selges til inntekt for OZ/Compomotive, så pengene går til et godt formål ;)

Thomas

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis ikke er mine til salgs. Nøyaktig de som sitter på den sorte Deltaen på bildene, og som nå står i garasjen min ;) Selges til inntekt for OZ/Compomotive, så pengene går til et godt formål ;)

Thomas

Har du solgt felgene? Trenger noen felger til vinterdekkene.  bilder??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, felgene ligger her ennå de :) Handler du raskt kan du få med to helt ok sommerdekk på kjøpet :)

De bildene jeg har "på hånden" kan du se her. Om du ønsker nærbilder av hver enkelt felg kan jeg såklart fikse det :) Såvidt jeg husker er det ikke kantsår på noen av dem, men jeg tør ikke si noe 100%.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...