Gå til innhold
U5tabil

Alfa i Top Gear (video)

Anbefalte innlegg

Satt og så på en av mine episoder av min Top Gear  samling i går natt og der var det litt Alfa :) Redigerte filmen slikt at den har med bare Alfa med en liten snert humor i slutten :P Men hele episoden anbefales! selv om den er fra 2004

Top Gear S04E02

Last ned her:

www.u5.no/Top_Gear_S04E02_Alfa.wmv

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja han er veldig gla i Alfa og han komenterer ofte om Alfa i andre samenhenger også om det er noen TG fans her så vett dere dette :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har sett breraepisoden?Der han betegner Brera som verdens peneste bil 8)

ja jeg redigerte den også for lenge siden, så vett ikke om den ligger her enda en plass  ::)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har sett breraepisoden?Der han betegner Brera som verdens peneste bil 8)

ja jeg redigerte den også for lenge siden, så vett ikke om den ligger her enda en plass  ::)

Hei U5. Kan du ikke ligge ut "ukas Top Gear"? Hadde vert greit for oss som ikke skjønner en dritt av disse Torrent greiene.....

Please :-\

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei U5. Kan du ikke ligge ut "ukas Top Gear"? Hadde vert greit for oss som ikke skjønner en dritt av disse Torrent greiene.....

Please :-\

Har ingen plass og legge ut 350mb utenom min server, og trafikken vil bli ufattelig høy. Så dere får gå på www.finalgear.com og finne torrent linkene der. eventuelt gå på online chatten dere som er linka på den sida, er mange folk der som kan forklare deg hvordan slikt skal gjøres osv live. Men dem snakker engelsk så dere må kunne engelsk :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den lå jo på forumsidene her for en stund siden.

Det var den hvor han sa noe som "Galskap er å ha råd til en Brera og kjøpe noe annet" og "Å kjøpe en Brera med dieselmotor er som å foretrekke Mona Lisa med bart"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...