Gå til innhold
alfa33

Dim. på tilkoblinger bremsereduksjonsventil 105-serie

Anbefalte innlegg

Grunnet forestående oppgradering av kallippere, skiver og klosser på Supern så ser jeg litt på muligheten for og montere en justerbar reduksjonsventil for bakbremsene. Tenkte og bytte ut den eksisterende under baksetet med en av justerbar type med evt. remote justering for bedre og kunne nåes under fart. I den forbindelse så lurte jeg på om noen husker hva dim. og gjenger er på bremserørene som går inn på den orginale reduksjonsventilen. Noen som kan hjelpe?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vet ikke noe dim desverre.

Men vil det ikke være bedre og ligge opp nytt rør istedet ??? Gamle er sikkert ikke noe og skryte av etter over 30 år...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nye rør eller ikke. Trenger uansett og vite nippel dim. Har ikke tilgang til og måle selv da bilen befinner seg på et annet sted.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Volvo 140 serie har regulerbar reduksjonsventil bak mulig 240 også har ellers har jo Willwood.

Gjengene inn i 2000 kalippere mener jeg var 10x1mm for bremseslangen altså.

Erik A

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...