Gå til innhold
Bobcore

Alfa 33 deler.

Anbefalte innlegg

Ønsker å få tak i et sett med orginale fjærer til bilen min. Det sitter senkesett på den nå, og jeg gidder ikke sveise eksos en gang i uka! (holder med hver 14. dag :) )

Frontlykter må jeg også ha.

16v Motor er også interessant om prisen er rett!

Ellers kjøper jeg det meste! El. vinduer, sentrallåser, panser, dører, fangere osv. Send mail eller SMS med det du har og hva du skal ha for det!

Håvard Norheim

47377717

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har et strøkent panser liggende, kan slege det hvis jeg finner ut om jeg kan reparere mitt først! Hvis det er av interesse veit jeg om en på høgger med alle dører, bakfanger (dumpa'n selv), den har fjærer, aner ikke hvorvidt disse er brukbare, tror de er brukbare!

Ellers kan du få fjærene mine når jeg bytter til senk om en uke, de har gått 40.000 så de skal være fullt brukbare, er demperne mine som er totalt ødelagt hvis du har lest på teknisk forumet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har motor 1,7 16v overhalt,gear kasse meget bra stand,har også ledninge nett med hjerne.Har en motor som skall overhales men kan selges som den er(ikke rådebank)Har ikke vert kjørt.Ellers noen topper er helt ok og en blokk  som veiva må slipes. Lakken ::)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...