Gå til innhold
håk

lysforsinkelse på supern

Anbefalte innlegg

Hei,

skulle lukke døra på bilen for kvelden og gå opp til huset. på bilen er det slik at lyset slukkes 5-10 sek etter dørene er lukket. nå skjedde ikke dette :P regner med det er en bryter/rele for dette, men hvor sitter dette? noen ideer? vil gjerne få av lysene for natten, men kan jo alltids fjerne en sikring sikkert?

takker for hjelpen :)

håkon

ok: var ute å skulle trekke ut sikringen, da jeg ser at det er bare lysene baki som står på. så jeg åpner døren - ingen lys slår seg på framme ::). javel, er det slik ja. jeg slår på lysene framme, og slår de av igjen. ut av bilen, lukke døra, vente, lys går av. setter nøkkelen i døra og vrir; lys på :P

skjer det samme om jeg låser fra andre siden. så da måtte releet ut. nå måtte den humørsyke fruen gi seg til slutt. er vel bare gretten for at hun ikke får kjøre mer, men får da være måte på... ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...