Gå til innhold
Sven Magne

156 GTA i Stavanger

Anbefalte innlegg

Er det noken som kjenner til en blå?? 156 GTA i Stavanger? Den stod på Hillevåg i dag, og så ut som om den var kjørt 10 mil på våte grusveier.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet bare at han som hadde min bil for en del år siden har en 156 GTA, men vet ikke farge eller noe...

Og han bor i Stavanger området etter det jeg har fått med meg..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes en ting er litt merkelig egentlig. Det går jo et par 156 GTA i Norge. Jeg vil tro at de som kjøper en sånn bil har en over middels interesse for Alfa og bil generelt. Dette forumet favner mange av oss Alfa-tullinger - men ingen av de som kjører GTA?

Noen som har noen god forklaring på det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes en ting er litt merkelig egentlig. Det går jo et par 156 GTA i Norge. Jeg vil tro at de som kjøper en sånn bil har en over middels interesse for Alfa og bil generelt. Dette forumet favner mange av oss Alfa-tullinger - men ingen av de som kjører GTA?

Anonyme Alfaholikere?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har møtt en 4-5 stykker som er helt oppe i skyene på grunn av Alfaen sin, men når klubben blir tema prates det bort. Det er vel også et faktum at veldig mange Alfisti ikke gidder å bruke tid på forumet. Bilinteressen gjenspeiles ikke alltid i klubbmedlemskap eller skravlesjuke på internett.

...og så er vel Alfaeiere kjent som noen årntlie særinger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den særeste alfisten jeg kjenner er ikke på forumet her og ikke engang medlem av klubben fordi han heller vil bruke de 2-300 kronene på Alfadeler istedenfor klubbmedlemsskap. Tror faktisk ikke han kødder.... :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ettersom deltagerene på dette forumet neppe fremstår som ett representativt utvalg av alfist-polulasjonenen i Norge, og den gjennomsnittelige GTA-kjøper sikkert er godt voksen, så kan det jo tenkes at den gjengse GTA-kjører ikke føler seg akkurat hjemme her?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis dere ville valgt av 2 alternativer:

1. Sitte på forumet å glo og krangle og spøke med andre som har andre "gjennomsnitts" Alfaer...

2. ...eller gått ut i garasjen og tatt en tur i din 156/147 GTA.

Hva hadde valget blitt?  ;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis dere ville valgt av 2 alternativer:

1. Sitte på forumet å glo og krangle og spøke med andre som har andre "gjennomsnitts" Alfaer...

2. ...eller gått ut i garasjen og tatt en tur i din 156/147 GTA.

Hva hadde valget blitt?  ;D

Hvorfor tror dere jeg er så sjelden her inne?  :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...