Gå til innhold
hans richard

støtdempere Bertone

Anbefalte innlegg

Har montert HB senkekit (eibach) og bruker nå de gule Koni som satt der da jeg kjøpte bilen. Vet ikke hva jeg skal forvente av komfort men lurer på hva forskjellen ville være med Bilstein eller lignende? Bruker bilen nesten daglig, så dette er primær bruken, ikke bane.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min erfaring er at Bilstein fungerer utrolig bra på disse bilene.

På 116 serie kan det gå ut over komforten med Bilstein, men dette er ikke tilfelle på 105 serie.

Løp og kjøp er mitt råd!  Har prøvd Bertoner med, Gule og røde bilstein, spax, monroe og spica, og Bilsten er uten tvil best.

Mulig jeg kan skaffe deg litt rabatt også.

Edit:

Du lurte litt på forksjellen så jeg.. Gule Koni er justerbare, og det kommer helt ann på justeringen hvordan de oppfører seg. Jeg tror Bilstein svelger dumper bedre uten støt enn koni.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min erfaring er at Bilstein fungerer utrolig bra på disse bilene.

På 116 serie kan det gå ut over komforten med Bilstein, men dette er ikke tilfelle på 105 serie.

Løp og kjøp er mitt råd!  Har prøvd Bertoner med, Gule og røde bilstein, spax, monroe og spica, og Bilsten er uten tvil best.

Mulig jeg kan skaffe deg litt rabatt også.

Edit:

Du lurte litt på forksjellen så jeg.. Gule Koni er justerbare, og det kommer helt ann på justeringen hvordan de oppfører seg. Jeg tror Bilstein svelger dumper bedre uten støt enn koni.

Rabatt er interessant, vet du hva 4 stk vil koste?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...