Gå til innhold
Pål M

Bytte Flexrør for 6000 spenn?

Anbefalte innlegg

Jeg holdt på å dette av stolen her... fikk pris på bytte av flexrør på MF nå, og de skulle ha over 6000 spenn for det.... Er det mulig? Nå trenger jeg seriøst noen gode tips for å slippe unna. Dette gjelder jo 2,5 V6 og jeg regner også med at det er endel dyrere enn å bytte på 2,0 TS. Men jeg vet mange har benyttet seg av svensen eksos og citroen flexrør, og sluppet unna med under 2000 kr for 156 2,0 TS. Er det noen som har noen kontakter eller vet om noen tips om hvordan man kan fikse dette noe billigere. Jeg kan bare ikke få meg til å betale 6000 kr for dette! 

Tips mottas med STOOOOOR takk!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei,

Fikk ordnet hos http://www.bilens-eksosanlegg.no/ .

Det koster ca. kr. 3000-3500(huske ikke eksakt), men da er hele delen byttet ikke bare selve flexirør.

Det har vært snakk om noe tull med den citroen flexirør ..... enkelte opplever at det kommer en viss ulyd når man drar opp i turtall...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg opplevde litt ulyd da jeg dro på med flexi fra svendsens ja. Desverre.

Til slutt ble hele fremre delen av eksos byttet for å slippe å høre på det.

Det er det som er problemet. Kun flexi røret kan ikke byttes. Det sitter fast

i fremre delen av eksosanlegget, så 6000 er sikkert for å bytte hele den biten.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei,

Fikk ordnet hos http://www.bilens-eksosanlegg.no/ .

Det koster ca. kr. 3000-3500(huske ikke eksakt), men da er hele delen byttet ikke bare selve flexirør.

Det har vært snakk om noe tull med den citroen flexirør ..... enkelte opplever at det kommer en viss ulyd når man drar opp i turtall...

Snakker du om V6 nå? Jeg ringte bilens eksos, så de skal kikke på det en dag i neste uke.

6000 var for bytte av hele fremre rør ja, mulig man får grenrør for den prisen, men det er vel liten vits om man ikke bytter resten av anlegget også?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakker du om V6 nå? Jeg ringte bilens eksos, så de skal kikke på det en dag i neste uke.

Obs !

Prisen var for hele fremre rør til 1,8 ts. Men jeg husket MF nevnte at det skulle koste ca. 6000 for min 1,8 også...

Så jeg regner med at prisen for V6 hos bilens eksos er nogenlunde lik og.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

6000 var for bytte av hele fremre rør ja, mulig man får grenrør for den prisen, men det er vel liten vits om man ikke bytter resten av anlegget også?

Det er absolutt vits selv om du ikke bytter resten. Kjøp noe gromt nå! Ikke så gnien ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er absolutt vits selv om du ikke bytter resten. Kjøp noe gromt nå! Ikke så gnien ;)

Jeg gnir inntil den steiliende hesten står i garasjen ;D ;D

Hva koster gremrør og hvor får man kjøpt det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...